obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Die vreselijke nieuwe Webmail
MarjaAmsterdam
Ik zie dat de laatste berichten over de nieuwe Webmail uit September zijn.
Er is ook zeker wat verbeterd, vooral in het verwijderen.
Allereerst wil ik mij aansluiten bij de uitspraak waarom een zo goed werkende webmail veranderd moest worden?
Ik word hier helemaal gek van. Ik krijg nooit overzicht door de lay-out
ik zit constant te kloten met naar de volgende pagina gaan.

Mijn grootste probleem nu, is dat mijn verbinding soms wegvalt en als ik dan op verzenden druk, terwijl er geen verbinding is, dan loopt de webmail helemaal vast, webmail kan bij herstel van de verbinding niet verder gaan, maar kan ook niet het programma afsluiten. Grrrr.
Godzijdank blijft het grootste deel wat ik getypt heb dan nog wel in concepten bewaard.

Andere grote ergernis: je kunt de email niet openen door er op te klikken! Je moet naar dat minipijltje om te kunnen lezen.

Andere grote ergernis: de menubalk bovenin verdwijnt regelmatig uit beeld, dan moet ik alles heel klein maken, dan naar boven gaan, om dan pas de knop Verzenden te bereiken.

En: Als ik een geopende email sluit, dan kom ik in iets leegs, NIET terug in de IN-box
En: Als ik uit het voorbeeld stuk van de email terug wil de IN-box in, staat niet die email voor, maar zit ik weer bovenaan de pagina.
En: Ik wil met PageDown kunnen bladeren
En: Ik begin altijd met spam verwijderen, maar als ik er 4 aanklik en dan naar beneden wil scrollen voor de rest, gaat de selectie UIT !

Ik begrijp niet waarom men hier helemaal opnieuw het wiel is gaan uitvinden.
Ik erger me en erger me en erger me, ook al is het verbeterd.
Ik wil de oude webmail terug!
OF er MINSTENS voor mogen kunnen kiezen.
Gewijzigd door MarjaAmsterdam op 20 november 2013, 21:42
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Die vreselijke nieuwe Webmail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe app KPN ITV blijft maar laden. KPN Glasvezel diensten : 7 28 apr 2018
Email mappen synchroniseren tussen Webmail en Outlook 2016 Helpdesk : 1 24 feb 2017
Nieuwe KPN app slecht?! Programma aanbod : 2 30 okt 2016
Nieuwe Experia V10 Eigen netwerk : 14 18 dec 2015
Siemens Gigaset SX551 van een nieuwe firmware te voorzien Hacked alles instelbaar Hardware firmware : 48 26 aug 2015
Advertentie