obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
experiabox arv 7519
wijga
Dames heren:

Volgende probleem:

maak sinds jaar en dag geberuik van Experiabox ivm internet +bellen van KPN
Op deze Box is een externe harddisk aangesloten waarop alle data welk ik heb voor mijn werk nodig heb of gebruik o.d.
werkt al jaren goed, maar sinds enkele dagen geleden is mijn netwerkwerkverbinding weggevallen en kan ik de externe harddisc niet meer gebruiken.
Als ik de externe harddisc op mijn computer aansluit met dezelfde kabels dan is er geen centje pijn, dan werkt alles
Sluit ik de externe harddisck met dezelfde bekabeling aan op de experiabox dan is er geen netwerkverbinding meer met de experiabox.
Helpdesk KPN gebeld, doch deze verwijst mij naar een internetsite via IP 192.168.2.254
Hier heb ik niks aan.
Mijn engels komt tekort.
Wie heeft er voor mij een oplossing.
Via deze helpdesk kom ik niet verder

Dank en nog eens dank voor een oplossing
 
Henk2304
De "internetsite" waar de heldeskmedewerker op doelt is die van je eigen modem, dus daar waar je je eigen modem kunt instellen. Vroeger hebben we nog wel eens modems gehad die ook op Nederlands konden worden ingesteld maar helaas zijn de nieuwere typen alleen nog in het Engels. In de handleiding van je modem (ook te vinden op https://www.kpn.com/prive/service/handleidingen/internet-handleidingen.htm) kun je zien hoe je "in" je modem komt. Daar kun je eventueel de instellingen voor je hard disk aansluiting corrigeren.
L8r, Henk
 
jeroen3
Als een netwerkschijf zo belangrijk is kun je beter een NAS kopen.
Ik ben niet van kpn
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'experiabox arv 7519', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 okt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel diensten : 6 10 jul 2017
Advertentie