obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
harde schijf via usb H220N experiabox
69woody
Er zijn 2 usb poorten op de H220N experiabox. ik heb meerdere externe HD schijven, deze doen het gewoon en zijn zichtbaar in mijn netwerk. Nu heb ik een 4 TB Seagate Expension externe HD, die is echter niet zichtbaar. Als ik inlog op mijn box zie ik via "application" en vervolgens "filesharing" bij "usb storage" 2 externe hd disks staan. Beide zijn NTFS geformateerd, maar bij de een staat bij status " mounted" (die werkt), en bij de Seagate HD staat "mount failed".
Hoe krijg ik de andere hd ook zover dat er "mounted" komt te staan? Hoe moet ik een HD mounten op een router?
69woody voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Henk2304
Wat is de capaciteit van de schijven die het wel doen? 2 TB of minder? Dan zou daar wel eens het probleem kunnen zitten. 2 TB is een soort van magische grens. Schijven met een (standaard) MBR indeling kunnen in Windows ook maximaal 2 TB groot zijn. Grotere schijven moet je GPR indelen (of in "stukken hakken"). Of je gepartioneerde en/of GPR schijven nog zinvol op de EB kunt aansluiten weet ik echter ook niet.
L8r, Henk
 
69woody
Prima tip. Klopt precies, als ik de HD opdeel in 3 partities (1 van 2TB en 2 van 1 TCool, kan ik de HD wel benaderen via het netwerk. Probleem is wel dat ik alleen de 2TB partitie kan benaderen, maar niet de 2 partities van 1 TB, die zijn niet te vinden. Hang ik de HD rechtstreeks aan mijn laptop, dan zie ik wel alle 3 partities.
Daarvoor zoek ik nog een oplossing.
Alvast bedankt voor de vorige tip.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'harde schijf via usb H220N experiabox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 okt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel diensten : 6 10 jul 2017
Advertentie