obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Opleveringsproblemen
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
VGV7519 Traag internet.
lennart70
Beste kpn/gebruikers,

5 Dagen geleden is er monteur langs geweest, omdat we graag beter internet wilden dus we zijn van instap naar alles in 1 gegaan.
Dus van 8mb naar 40mb down. We kregen dus ook een nieuw boxje, maar we hebben ontzettend sloom internet. Slechter dan het vorige.
Bij speedtest.net had ik met vorige boxje 0,52mbps , en met het nieuwe boxje 4-8 mbps. in de down zit er een kleine verbetering we horen 40mb te krijgen.
Het gaat erom dat we super traag internet hebben en dat het internet steeds uitvalt sinds we zo'n nieuw boxje hebben gekregen.

Als ik kpn bel, krijg ik telkens het zelfde te horen. Herstart modem , Reset modem , Verwissel kanalen, etc..
Dat helpt gewoon niet. Is er een mogelijkheid dat ik nou eens eindelijk goed internet krijg?

Met vriendelijke groet,

Lennart van der Maas.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VGV7519 Traag internet.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Internet opeens trager KPN Internet Storing : 5 04 jan 2018
Advertentie