Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Arcadan VGV 7519 met sqeezboxradio
Karos
Heb sinds een week een nieuw KPN V8 modem en sindsdien heb ik veel problemen met mijn sqeezboxradio (wifi radio). Regelmatig valt deze uit en moet ik opnieuw verbinding maken en soms zelfs opnieuw de wachtwoorden invoeren. Heb geprobeerd de instellingen in het modem te veranderen (ander kanaal, toewijzing specifiek Mac adres), maar ik kom niet achter de juiste instellingen. Heeft iemand een advies over de juiste wlan instellingen? Mijn iPad werkt probleemloos (maar is misschien iets minder kritisch). De radio staat normaal op de slaapkamer (1e verdieping, ca. 8 mrt) en heeft dan een signaalsterkte van 60%. Speelt een hele poos goed (uren) maar houdt er plots mee op. Heel lastig als je op tijd gewekt wil worden. Het lijkt wel of het signaal horizontaal redelijk op sterkte blijft maar verticaal snel afneemt. Kun je de signaalsterkte ook verhogen?

Ik hoop dat iemand hierbij kan helpen.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Arcadan VGV 7519 met sqeezboxradio', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
experiabox arv 7519 Frequently Asked Questions : 3 04 Nov 2013
IP camera instellen in ARV 7519 Algemeen : 1 07 Apr 2012
Elro camera aansluiten op Experia 7519 Hardware instellingen : 1 13 Feb 2012
Poort 16000 open zetten arcadyan 7519 Algemeen : 1 04 Feb 2012
KPN Experiabox Arcadyan ARV 7519 Eigen netwerk : 2 11 Dec 2011
Advertentie