obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Hardware firmware.
 Onderwerp afdrukken
Wat is het verschil tussen ExperiaBoxen ARV7519 en ZTe H220N
jvijssel
Ik heb onlangs samen met mijn vader dezelfde InternetPlusBellen abonnement afgesloten met de laagste downloadsnelheid van 8 Mb.

Wij hebben allebei ruim 6 jaar eenzelfde ADSL aansluiting voor Internet en Telefonie, omdat die nodig was bij XS4ALL. Daar de aanbieding van KPN met iTV ons wel wat leek, hebben we XS4ALL opgezegd. We zouden bij KPN een hogere downloadsnelheid krijgen van ongeveer 8Mb tov 4,5Mb bij XS4ALL, dus dat is mooi meegenomen.

Nu had ik al een installatie bestaande uit een ADSL-Modem van Sitecom en daarop aangesloten een router van Netgear de WNDR 3700 versie2.
Deze router heeft Dualband 2 frequenties van 2,4 en 5 GHz en met 4 Gigabit LAN poorten. Via deze poorten kan ik heel snel grote bestanden overzetten naar andere computers.

Nu heb ik de ExperiaBox ARV7519 gekregen en heb het idee (als ik de configuratie bekijk in het boekje), dat de poorten geen Gigabit LAN poorten zijn.
Mijn vader heeft de ExperiaBox ZTe H220N ontvangen, heeft deze modem/router wel 4 Gigabit Lan poorten?

Ik zou verder graag willen weten wat het verschil is tussen deze twee Boxen, wat is het voordeel/nadeel tov elkaar?

Is de ZTe H220N misschien nieuwer dan de ARV7519?

Ik hoop dat iemand mij hier een duidelijk antwoord op kan geven.

Mijn Netgear wil ik niet ongebruikt laten en zou deze als WiFi accesspoint in willen zetten en ook daarvan de 4 poorten willen gebruiken.
 
jeroen3
Er is maar één modem met gigabit poorten, de Witte KPN Experia Box V8 (Arcadyan).

Als je graag je eigen router wilt gebruiken, groot gelijk heb je, moet je kijken of de DMZ functie beschikbaar is.
Ik kan bevestigen dat de h220n DMZ heeft. Als accesspoint kan natuurlijk altijd.

Uitwisselen van de modems zou geen problemen moeten opleveren.
Ik ben niet van kpn
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wat is het verschil tussen ExperiaBoxen ARV7519 en ZTe H220N', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ARV7519 ombouwen naar WiFi-repeater Routers : 23 13 jun 2018
Email mappen synchroniseren tussen Webmail en Outlook 2016 Helpdesk : 1 24 feb 2017
Portforwarding H220N Snelheid : 3 06 mrt 2015
VOIP bellen met Gigaset N300A-IP icm H220N V10 werkt niet Frequently Asked Questions : 2 25 dec 2014
Poort openen in Z|XV10 H220N Hardware instellingen : 7 27 okt 2014
Advertentie