obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Tablet met Android 4/ zwart beeld ITV online app
sluijter
Ik heb een tablet (arnova 8G2) prima ding, ik kan ook ITV online app v2.0.1 installeren. Hij werkt ook (gedeeltelijk), maar bij het live TV kijken krijg ik zwart beeld. Ook de oude app v1.1 geprobeerd. Hetzelfde.
Live TV kijken = zwart beeld. De gids, opnames plannen en zelfs gemist doen het gewoon. (ik kan dus wel terug / gemist kijken via de app)

Maar zodra ik live wil kijken, krijg ik alleen maar zwart beeld. Iemand een idee?
(ook via andere wegen versie 2.0.19 geprobeerd, maar ook deze geeft zwart beeld)

Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 12 2012 11:04:00:
ter aanvulling: Het gekke is, dat op het moment van openen/starten van de app de eerste keer, ik wél beeld kreeg (NED 1). Ik wou toen zappen naar een andere zender, en daarna alleen maar zwart beeld. Ik de app opnieuw erop gezet maar niets heeft mij weer beeld gegeven. Je zou zelfs bijna denken dat KPN actief andere merken tablets blokkeert op het moment dat ze een ander merk dan Samsung op het netwerk zien. Want ik heb ook een samsung tab, en geen problemen mee.
Het blijft vreemd dat ik heel even wel TV heb kunnen kijken op mijn andere tablet (Arnova 8G2)
Gewijzigd door sluijter op 12 december 2012, 11:04
 
jeroen3
Dit deed de iPhone app ook.
De app is gewoon nog niet af.
 
Harrie1962
Bij mij hetzelfde na de update zwart beeld na een paar secondes. Zou de oude versie nog te downloaden zijn want die werkte wel goed.
 
Cappo

Quote

Harrie1962 schreef:

Bij mij hetzelfde na de update zwart beeld na een paar secondes. Zou de oude versie nog te downloaden zijn want die werkte wel goed.

Probeer eens de app te verwijderen en opnieuw te installeren want niet geschoten is altijd mis.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tablet met Android 4/ zwart beeld ITV online app', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
Schokkerig beeld bij TV Kijken KPN Glasvezel Storing : 5 02 jun 2017
Android apparatuur + Netflix Programma aanbod : 12 31 jan 2017
Beeld bevriest in TV programmaoverxicht KPN Televisie Storing : 2 30 nov 2016
Haperend / stilstaand beeld iTV Helpdesk : 7 22 mei 2016
Advertentie