obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
Probleem Motorola VIP 1963 i.c.m. WiFi devices
pcvhoff
Hardware:
ZTE-H220N
Motorola VIP 1963 tbv iTV (bedraad aangesloten op port1)
Diverse devices met WiFi

Probleem:
Zodra de Motorola wordt aangezet, dan stagneert het internetverkeer op bijv. mijn Android mobile, die via WiFi is verbonden met de ZTE-H220N. Het WiFi signaal blijft goed, maar internetdata komt niet of zeer slecht binnen op de mobile. Idem met laptop icm WiFi, systeem geeft netwerkverbinding met internet, maar sites worden zeer traag tot niet geladen.
Bedrade PC's geen probleem. Overgebleven bandbreedte is acceptabel.
Zodra de Motorola wordt uitgezet, werkt alles weer goed. De Motorola is ook apart aangesloten geweest op port3 van de ZTE-H220N, maakt geen verschil.

Wie herkent dit probleem?
 
glasblazer
Motorola naar fabrieksinstellingen. Hoewel het niet meer hoeft, zou ik toch poort 3 voor ITV gebruiken. Wat is je snelheid via Wifi met TV uit.
Na de upgrade van 30 naar 50 mbs had ik zelden last van een storing.
Het lijkt er op dat je Motorola alle capaciteit opvreet. Jouw probleem eigelijk nooit meegemaakt. Zit hier vaak met acht apparaten op het netwerk. Allemaal draadloos of via een Devolo en het draait cresendo.
Succes.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem Motorola VIP 1963 i.c.m. WiFi devices', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
WIFI mysterie Algemeen : 4 05 jan 2021
WiFi valt weg Algemeen : 6 14 jun 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Advertentie