obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Motorola VIP1963 Harde schijf formatteren?
CorSpruijt
Hallo, ik heb het volgende probleem:
Ik heb twee maanden lang het HBO thema-kanaal gratis op proef gehad. Tijdens deze periode heb ik aardig wat films opgenomen, waarvan ik een aantal inmiddels bekeken heb en andere nog niet (staan dus nog op de harde schijf).
Sinds vandaag is dit proefabonnement beƫindigd, en zijn de 3 kanalen (HBO 1, 2 en 3) niet meer te bekijken. Maar nu ging ik eens even in het opname menu van mijn harde schijf kijken, en daar zag ik dat alle opgenomen films gewist waren, althans, alle titels waren verdwenen. Op zich geen probleem. Maar wat wel een probleem is, is dat de harde schijf eigenlijk leeg zou moeten zijn, omdat ik voor de rest geen andere programma's erop had staan. Tot mijn verbazing zag ik dat de harde schijf nog steeds voor meer dan de helft vol is, terwijl er in het opname menu 0 opgenomen programma's aangegeven staan.
Mijn vraag is dus: kan de harde schijf van deze decoder (Motorola VIP1963) geformatteerd worden of iets dergelijks, zodat deze weer helemaal schoon is? Blijkbaar zijn de gegevens wel gewist, maar niet de daadwerkelijke opname-bestanden.
Ik kan natuurlijk KPN even bellen, maar toch probeer ik het eerst op deze manier.
 
rj
Je kunt gewoon nieuwe programma's opnemen. Als de schijf vol zit dan zal hij die HBO opnames gaan verwijderen.
 
CorSpruijt
Nope, werkt niet. Hij verwijdert alleen het programma wat er niet meer op past, dus het programma wat je aan het opnemen bent.
Ik ga maar even bellen met KPN...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Motorola VIP1963 Harde schijf formatteren?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Externe harde schijf aansluiten op de V10 KPN Nieuws : 17 02 okt 2016
Reset EB V8 Motorola VIP1853 Helpdesk : 1 22 mei 2016
Motorola VIP 1963 upgrade TV-setup boxen : 2 18 jan 2015
Offline films kopieren Motorola VIP963 Hardware firmware : 3 23 dec 2014
motorola vip1960 Hardware instellingen : 1 04 nov 2014
Advertentie