Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
Nieuwe omgeving Mijn KPN
|
|
KPNwebcare1 |
Geplaatst op 24 July 2009, 14:43
|
Official van KPN Berichten: 158 Lid sinds: 21 Jan 2009 |
Ter info, op 3 augustus a.s. word er een vernieuwde omgeving Mijn KPN online gezet. naast een nieuwe lay-out zitten er een aantal verbeteringen in. |
|
|
frank2009 |
Geplaatst op 22 August 2009, 10:17
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 22 Aug 2009 |
Datum is inmiddels achterhaald. Voor Mobiel / Vaste telefonie is 2 weken geleden een update live gegaan. Voor alle IP diensten volgt een update as zondag. grt, frank |
|
|
KPNwebcare1 |
Geplaatst op 24 August 2009, 19:56
|
Official van KPN Berichten: 158 Lid sinds: 21 Jan 2009 |
Nieuwe omgeving Mijn KPN ONLINE ! Gisteren is de nieuwe omgeving ook voor IPB / ITV etc. klanten online gegaan. ( zie screenshot) - Eenvoudig wijzigen van de snelheid - Persoonlijke gegevens inzien en aanpassen - E-mail en telefooninstellingen beheren - Betalingsgegevens wijzigen - Verbruik en facturen inzien - Makkelijk toevoegen van producten en extra diensten |
|
|
JanB |
Geplaatst op 26 September 2009, 21:45
|
Activiteit Berichten: 14 Lid sinds: 26 Sep 2009 |
Helaas is niet iedere verandering een verbetering. De nieuwe omgeving is zeker NIET gebruiksvriendelijker. BV instellingen voor email zijn slechts moeizaam te vinden (of zoals afgelopen weekend) helemaal niet meer. Volg je de verwijzingen van de help pagina's dan kom je zeer zeker niet op die pagina terecht. Inloggen op mijnkpn levert slecht een pagina op waar je naam en gebruikersgegevens kan Wijzigen. Inzien van de belgegevens en kosten, die wel op die pagina staan, leveren geen pagina op waar de gegevens te vinden zijn. Betalingsgegevens Uw gegevens worden opgehaald. Dit kan enkele ogenblikken duren. Maar er wordt niets opgehaald. Slechts de mededeling: Huidige instellingen. Het lijkt weer een actie van KPN: Wij weten wat goed is voor de klant. Van deze klant had de oude layout beter kunnen blijven. In ieder geval kreeg je daar nog de mededeling dat bepaalde functies 'tijdelijk' niet bereikbaar waren. Inmiddels, 5 dagen later, is het bij KPN duidelijk geworden dat het niet (meer) werkt. Probeert u eens in te loggen bij: http://csc.maranello.planet.nl/CSC . Dat werkt wel. Kennelijk erg lastig voor zo'n bedrijf om deze link op hun eigen website te hangen. Dus nog steeds, niet iedere vernieuwing is een verbetering, zeker niet bij KPN. Testen of iets werkt was de laatste jaren toch al niet hun sterkste kant. Gewijzigd door JanB op 30 September 2009, 09:06 |
|
|
MandiDamme |
Geplaatst op 16 October 2009, 20:29
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 16 Oct 2009 |
Ach, nieuwe of oude lay-out ik kan niet eens inloggen in mijnKPN |
|
|
Storm |
Geplaatst op 18 October 2009, 15:18
|
Activiteit Berichten: 27 Lid sinds: 18 Oct 2009 |
Ik moet het helaas helemaal eens zijn met JanB. Buiten de door hem genoemde feiten heb ik ook het volgende. Nadat je eerst dus traag verbinding krijg met MijnKPN krijg ik als ik op "Bekijk mijn shop" klik eerst weer een hele tijd niets en daarna of een 'Server Error in '/' application' (zie bijlage) of een foutboodschap met foutcode 1000: "Er is een fout opgetreden bij het verwerken van uw gegevens. Uw gegevens kunnen niet opgehaald worden, neem contact op met de helpdesk". Herkent iemand deze berichten?????????????? Gewijzigd door Storm op 18 October 2009, 15:28 |
|
|
Storm |
Geplaatst op 18 October 2009, 15:29
|
Activiteit Berichten: 27 Lid sinds: 18 Oct 2009 |
Ik heb een bijlage willen toevoegen maar om een of ander reden lukt dit niet ..... |
|
|
KaPteiN |
Geplaatst op 18 October 2009, 22:02
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Instap » ExperiaBox V10 H369A » Asus RT-AC87U » Digitenne » Cisco Berichten: 484 Lid sinds: 15 Apr 2007 |
Hoi Storm, Bijlage moet gewoon kunnen. Let echter wel op de volgende zaken. Max. bestandsgrootte: 146.48Kb / Toegestane bestandstypen: .gif .jpg .png .zip .rar .tar Zorg er verder voor dat er geen gekke tekens in de naam van het bestand staan. Ook spaties geeft problemen! Mocht het niet lukken dan kun je me het mailen en dan zet ik het er voor je op. |
|
|
Storm |
Geplaatst op 19 October 2009, 15:31
|
Activiteit Berichten: 27 Lid sinds: 18 Oct 2009 |
Ik moet het helaas helemaal eens zijn met JanB. Buiten de door hem genoemde feiten heb ik ook het volgende. Nadat je eerst dus traag verbinding krijg met MijnKPN krijg ik als ik op "Bekijk mijn shop" klik eerst weer een hele tijd niets en daarna of een 'Server Error in '/' application' (zie bijlage) of een foutboodschap met foutcode 1000: "Er is een fout opgetreden bij het verwerken van uw gegevens. Uw gegevens kunnen niet opgehaald worden, neem contact op met de helpdesk". Herkent iemand deze berichten??????????
Storm voegde bij, bestand:
|
|
|
KPNwebcare1 |
Geplaatst op 02 November 2009, 11:58
|
Official van KPN Berichten: 158 Lid sinds: 21 Jan 2009 |
Hallo, er is momenteel nog steeds een storing gaande met "mijn kpn" KPN is druk bezig om de Hetnet klanten over te zetten in de systemen daardoor kunnen deze fouten optreden. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe omgeving Mijn KPN', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Nieuwe app KPN ITV blijft maar laden. | KPN Glasvezel diensten | : 7 | 28 Apr 2018 |
Nieuwe KPN app slecht?! | Programma aanbod | : 2 | 30 Oct 2016 |
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje | Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ | : 2 | 21 Oct 2016 |
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet | Helpdesk | : 2 | 13 Jun 2016 |
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte | KPN Glasvezel diensten | : 7 | 13 Mar 2016 |
Advertentie