Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
kpnvandaag -geen indeling mogelijk
|
|
verh4781 |
Geplaatst op 26 October 2012, 22:37
|
Activiteit » vlissingen » 4382ac Berichten: 1 Lid sinds: 26 Oct 2012 |
dit item is een tijd(je) geleden aan de orde geweest, en ik heb van alles geprobeerd ,t/m klantenservice kpn, laatste advies :heeft te maken met virusscanner.bij mij microsoft security essentials. ik heb iets stoms gedaan op/met mijn computer, weet niet meet wat maar blijft lastig. vanavond met google chrome kpnvandaag opgeroepen en daar werkt het wel maar nog steeds niet met I.E. wie helpt mij svp. m vr gr verh4781 |
|
|
KaPteiN |
Geplaatst op 27 October 2012, 11:58
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Instap » ExperiaBox V10 H369A » Asus RT-AC87U » Digitenne » Cisco Berichten: 484 Lid sinds: 15 Apr 2007 |
Misschien staat javascript uit in IE. Zie je midden bovenop deze site (net onder de header) deze text? Quote Oeps! JavaScript ontbreekt! Uw Web browser heeft JavaScript uitstaan of ondersteund geen JavaScript. Om deze website optimaal te kunnen zien dient u JavaScript aan te zetten in uw Web browser en/of Firewall. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'kpnvandaag -geen indeling mogelijk', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Inloggen via persoomlijk IP adres en specifieke website niet mogelijk | KPN Internet Storing | : 14 | 25 Apr 2017 |
Is bestaand netwerk mogelijk achter Experiabox v9? | Eigen netwerk | : 10 | 11 Jun 2015 |
analoge telefonie mogelijk met VDSL-modem? | KPN met eigen modem/router | : 10 | 19 Dec 2014 |
http//www.kpnvandaag.nl | Algemeen | : 2 | 03 Mar 2013 |
KPN glasvezel wijziging per 24-1-13, kosteloos opzeggen mogelijk | KPN Glasvezel diensten | : 5 | 16 Jan 2013 |
Advertentie