obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
 Onderwerp afdrukken
Problemen met verbinding
marinavds
Elke dag krijg ik wel een paar keer en soms wel iritant veel deze melding:

Uw DSL-verbinding is niet beschikbaar.

Controleer of uw SpeedTouch correct op uw DSL-lijn is aangesloten. Verdere informatie vind u in uw documentatie.

Maar de rest van de tijd heb ik gewoon goed en snel internet.
ik snap er niks van en wordt er niet goed van.
hoop dat iemand mij kan helpen

Groetjes
 
KPNwebcare1
Hallo,

is de bekabeling goed en correct aangesloten? (controleren op breuken, scheuren e.d.)
heeft u het modem wel eens direct op het isra punt aangesloten zonder tussenkomst van de splitter, krijgt u dan ook deze melding?

Als bovenstaande goed is kunnen we evt. ook uw signaal doormeten e.d. dan kunt u mij uw postcode en huisnr. via PM versturen dan kijk ik het na.
 
KPNwebcare1
PM ontvangen en beantwoord.

Deze verbinding verbreekt erg vaak op een dag, waarschijnlijk ligt het probleem in het modem.
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
slechte wifi verbinding op 1 PC WiFi : 4 18 jan 2018
vpn verbinding Hardware instellingen : 2 13 jan 2017
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers : 11 02 jan 2017
Slechte verbinding + vreemd spectrum KPN Internet Storing : 9 11 aug 2016
Problemen met bekabeld LAN Routers : 7 27 jul 2016
Advertentie
data-full-width-responsive="true">