obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
nieuwe modem en al weken bagger
ehbrantenaar
hallo allemaal
een week of 5 geleden ging onze modem van de kpn stuk dit was een siemens waarmee we jaren lang met veel plezier een verbindings snelheid hadden die altijd boven de 6mb
zat,nooit lager dan 6 mb....we stonden toen getraind (heet dat geloof ik) op 7980

toen een monteur een nieuwe modem kwam brengen een experiabox V8 toen werkte deze een paar dagen goed zoals we gewend waren...toen opeens in de nacht begon de modem
uit zich zelf te resetten en sindsdien komt onze verbinding niet boven de 3,5 mb en de modem staat nu getraind op 3989

bij mailen hierover krijg je steeds maar de zelfde berichten van kabeltje hier en kabeltje daar.....

toen we via bellen (derde persoon) aan de lijn hadden ,zag de persoon ook dat de verbinding niet goed was en kwam zelf niet verder dan 4,1mb
deze persoon zegde ik ga een melding maken van deze storing zodat men er ook goed naar kijkt..maar verder hoor je niets meer en af en toe opnieuw resetten
helpt ook al niet.

dus nu betaal je een hoop geld voor 3, Mb snelheid ..na meer dan 20 jaar kpn stap je niet snel over,met onbeperkt bellen en drie x digitene kastje betalen we eigenlijk
net zo veel als je bij ziggo kwijt bent voor een groot pakket.....

ik heb intussen nog een keer gebeld en verteld dat ik volgende week vrijdag noodgedwongen maar naar ziggo gaat want ik wil mijn oude snelheid terug
eh brantenaar zoeterwoude
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nieuwe modem en al weken bagger', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
V12 modem en nordVPN Snelheid Snelheid : 3 22 apr 2023
Nieuwe app KPN ITV blijft maar laden. KPN Glasvezel diensten : 7 28 apr 2018
Airport extreme en kpn modem Algemeen : 2 24 mrt 2017
Nieuwe KPN app slecht?! Programma aanbod : 2 30 okt 2016
Nieuwe Experia V10 Eigen netwerk : 14 18 dec 2015
Advertentie