obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
KPN Experia Box i.c.m Sitecom WL-308 Gaming Router
Dick
Weet iemand of het mogelijk is om de KPN Experia Box alleen te gebruiken voor onze telefoonverbinding en als modem met een kabel die naar boven gaat waar ik de Sitecom Gaming Router WL-308 heb staan. Deze gaming router maakt via vier kabels verbinding met vier verschillende PC's. Moet je nu die Experia Box in 'Bridge mode' zetten ofzo, of zal het ook werken als ik ze gewoon op de aangegeven manier met elkaar verbind? (Ik kan het nu nog niet uitproberen, omdat het abonnement pas op 27 juli ingaat)
 
TCP_IP
Als je telefonie analoog is wel, als je telefonie VOIP is niet.
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN Experia Box i.c.m Sitecom WL-308 Gaming Router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Zwakke beveiliging KPN router Algemeen : 2 16 mrt 2021
Nefit Easy icm KPN Experia box V9 Frequently Asked Questions : 9 05 nov 2020
Netflix in combinatie met een eigen router KPN met eigen modem/router : 13 07 jun 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Advertentie