obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Probleem met thuisnetwerk aanleggen H220N
Gertyie96
Hallo iedereen,

Ik heb een probleempje met het aanleggen van mijn thuisnetwerk. Ik heb onder in de meterkast mijn modem staan. Nu heb ik al een internet kabel naar zolder, mijn werkplek, getrokken zodat ik daar mijn thuisnetwerk kan aanleggen. Ik heb dit geprobeerd met een switch te doen die is bij geleverd bij het glasvezel pakket dat ik vorig jaar heb aangeschaft. De switch is een 3Com 3CFSU05. Als ik deze aansluit geeft hij aan dat er verbinding is met beide kabels, maar ik krijg geen internet verbinding.

Later probeerde ik dit met een Linksys wrt54g2 v1 router te doen. Ook deze geeft aan dat de internet verbinding niet werkt. Direct een pc aansluiten op mijn internet kabel werkt wel.

Ik heb iets gelezen (http://www.xpvista.nl/articles.php?article_id=1) dat ik mijn DHPC server uit moet zetten in de linksys router zodat mijn modem onder de ip's nog kan toewijzen. Als ik naar 192.168.1.1 ga, mijn linksys router ip, dan kan ik de instellingen inderdaad uitzetten, maar zodra ik op opslaan druk blijft de pagina laden tot hij 2 minuten daarna geeft dat de verbinding verloren is.

Weet iemand misschien de oplossing? Hoe ik de switch werkend krijg, hoe ik de router werkend krijg (Een manier om die server uit te zetten?) of moet ik toch echt een andere router / switch kopen, zoja welke (Budget: max 50,-).

Met vriendelijke groet,
Gertjan
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem met thuisnetwerk aanleggen H220N', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Probleem Experia Box V8 Eigen netwerk : 5 08 aug 2016
Decoder oorzaak synchronisatie probleem met geluid KPN Glasvezel diensten : 3 15 apr 2016
switch plaatsen v9 probleem firmware KPN met eigen modem/router : 11 06 jun 2015
Advertentie