obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Afstandsbediening werkt niet
Thijn
Sinds een paar dagen heb ik nu Interactieve TV van KPN. Op zich bevalt het mij wel, maar er is iets raars met de afstandsbediening.

Ik heb 2 TVs, een aardig nieuwe Sony op zolder, en een wat oudere Panasonic TX-32LX51F in de woonkamer.
De afstandsbediening werkt perfect op de Sony, maar doet rare dingen op de Panasonic.
Ik heb verschillende codes geprobeerd, maar niks werkt. Hier kan ik opzich mee leven, maar er is nog iets anders aan de hand met het ding.
Als het kastje van iTV is uitgeschakeld, of nog niet is opgestart, doet de originele afstandsbediening van Panasonic het perfect.
Maar als iTV eenmaal is opgestart doet hij niks meer. Dus op een of andere manier word de originele afstandsbediening geblokkeerd of verstoord.
Ik kan nu dus het geluid en dergelijke niet veranderen.
Wie kan mij helpen?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juni 03 2012 13:49:02:
Ik heb net de KPN afstandsbediening te koppelen met de TV als de TV-Ontvanger uit staat. Dit werkt gewoon, en alle knoppen doen hun werk.
Als ik daarna de ontvanger weer aan zet stoppen de TV toetsen (volume etc.) met werken..

Met beide afstandsbedieningen blijkt dus niks mis te zijn, de tv-ontvanger stoort beide signalen.

Ik heb trouwens de tv-ontvanger van boven ook geprobeerd, en deze geeft dezelfde problemen.
Gewijzigd door Thijn op 03 juni 2012, 13:49
 
cuore verde
Beste Thijn,

Wat je kunt proberen, is de I-tv ontvanger wat verder van de tv af te plaatsen.
Het is geen ideale oplossing maar het wil wel eens helpen

succes..........
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afstandsbediening werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Werkt opname? Hardware instellingen : 4 10 sep 2019
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Advertentie