obey-robots.txt
24 Januari 2017, 02:00
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [460 stemmen]
36% [460 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [812 stemmen]
64% [812 stemmen]

Stemmen: 1273
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

Tuner versterker aansluiten op Experiabox

wigge216
Internetten, bellen en TV kijken met KPN Glasvezel in combinatie met de Experiabox is tot op heden uitstekend verlopen en doet dat tot vandaag nog steeds. Wat mij echter stoort is, dat het radiosignaal niet analoog aangeboden wordt op de glasvezelkast, zoals op diverse sites wel wordt gesuggereerd. Hierdoor is het niet mogelijk gebruik te maken van de voordelen van de radiotuner op mijn Denon versterker, maar moet ik gebruik maken van de mogelijkheden op de Motorola VIP 1963. Het analoge signaal via een Cat5 kabel naar de radiotuner is geen optie gebleken en ik ben nu op zoek naar een goed alternatief. Is er iets (hardware) dat het digitale signaal uit de glasvezelkast of de Motorola VIP 1963 zodanig omvormt, dat ik dit aan kan bieden aan de radiotuner zoals "vroeger" via de coaxkabel.

Henk2304
Niet bij KPN Glasvezel. Maar b.v. bij Lijbrandt komt er wel een coaxsignaal uit het "glasvezelkastje". Daar kun je analoge radio en TV op aansluiten maar ook een DVB-C TV-tuner. HD-TV wordt dan weer niet geleverd. Daar heb je ook bij Lijbrandt een digitale tuner voor nodig.
L8r, Henk

wigge216
Henk, bedankt voor je reactie; misschien moet ik maar gewoon tevreden zijn met de mogelijkheden die KPN biedt. Ik bemerk dat veel medegebruikers de coax al de rug toegekeerd hebben en tevreden zijn met het alternatief. Soms is het wel eens interessant op het tuner-display te lezen welke muziek op dat moment gedraaid wordt. Maar goed, daar zijn dan weer apps voor die je van die informatie kunnen voorzien.

Henk2304
Ggd. Ik heb een Home Theater System (HTS) aangesloten op de TOSLink uitgang van de VIP1963. Daarmee kan ik het geluid van de TV een boost geven, maar ook naar de radio luisteren zonder de TV te moeten aanzetten. Inderdaad zie je geen RDS-info en zo, maar och, naar de radio moet je vooral luisteren!
L8r, Henk

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tuner versterker aansluiten op Experiabox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Max eq3 cube aansluiten Routers 6 22 januari 2017, 23:28
Experiabox v10 uitzetten Helpdesk 3 16 januari 2017, 23:18
VPN achter Experiabox V10 Hardware instellingen 5 30 november 2016, 01:15
Port forwarding experiabox v10 Routers 3 29 november 2016, 19:52
Experiabox V10 KPN Glasvezel en RT-N66U Eigen netwerk 4 12 oktober 2016, 18:15
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost01:08:16
| KaPteiN03:33:37
| koolen5710:01:40
| anger00413:53:17
| nobeldesign 1 dag
| wvdberg 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?