obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Wordt die trage Motorola IPTV decorder/recorder nog een keer vervangen
gonzoradio
door een beter te bedienen en vlotter reagerend apparaat, want het is te droevig voor woorden.
Zelfs mn bejaarde moeder is te snel met de afstandbediening.

Alle HD-decoders/recorders die ik ken werken vlot, UPC, Sky+ (in England) allemaal zijn ze matig begonnen maar ondertussen prima mee te werken. Daarbij lijkt de IPTV motorola echt een dinosaurus.

Is er zicht op dat er een betere komt of gaat dat nog wel even duren?
 
Giant2000
heb je wellciht nog een 1960 tuner? Ik heb een nieuwere 1963 en die werkt super.
 
gonzoradio
ja de 1960 ja. en ik heb idd ergens gelezen dat die 1963 beter was, een stuk beter dus?
 
Giant2000
Dan zou ik gaan klagen bij KPN, bijvoorbeeld omdat de ventilator zo'n lawaai maakt (schijnt een goede smoes te zijn) en vragen om een nieuwe tuner, want die zijn zonder ventilator.
En echt: het is een wereld van verschil. De 1963 werkt zoals het hoort. Er is trouwens ook alweer een nieuwere versie zonder harde schijf maar mét een nieuwe menustructuur. Zoek maar eens op handleidingen op de KPN site.
 
gonzoradio
ah OK, bedankt!!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wordt die trage Motorola IPTV decorder/recorder nog een keer vervangen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Hoe kan ik IPTV van kpn werkend krijgen? Hardware instellingen : 7 12 nov 2017
IPTV Windows 10 Hardware instellingen : 1 06 apr 2017
Reset EB V8 Motorola VIP1853 Helpdesk : 1 22 mei 2016
iptv instellingen kpn. Algemeen : 2 19 feb 2016
Advertentie