obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Router met wireless AP koppelen aan Experia box 220
nvs02
Omdat het bereik van de wireless AP van de Experia box niet toereikend is voor de bovenetage (heeft wellicht ook met de ongelukkige locatie in de woonkamer te maken) heb ik een wireless AP/router aangeschaft. Deze Sitecom WL350 wil ik op de 1e etage neerzetten (meer centraal in de woning) om de bereikbaarheid te verbeteren. Nu is het mij nog niet gelukt om de WL350 goed te koppelen aan de Experia box waarbij de WL350 de routerfunctionaliteit zou moeten krijgen. De experia box fungeert dan als modem en schakelt het wireless AP uit.

Kan iemand mij in detail aangeven welke stappen te volgen om deze basis op te tuigen?
 
eklinge
Dit is een uitdagende gedachte. De 220 lijkt slecht bereik te hebben (bij mij ook). Op 220 wlan uitschakelen en via kabel nieuwe router verbinden. daar wel even dhcp server uitzetten op de 350 (is mij niet gelukt op de 220). Ik heb zelf een oude experiabox achter de 220 gezet met in het huis een 2e die als repeater functioneert. Snelheid raak je dan beetje kwijt maar werkt wel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Router met wireless AP koppelen aan Experia box 220', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Zwakke beveiliging KPN router Algemeen : 2 16 mrt 2021
Nefit Easy icm KPN Experia box V9 Frequently Asked Questions : 9 05 nov 2020
Netflix in combinatie met een eigen router KPN met eigen modem/router : 13 07 jun 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Advertentie