obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
KPN digitenne (met insteekkaart) en dvd-recorder
richardavandenberg
Ik wil graag een dvd-recorder voor twee zaken t.w.:
1. opnemen van tv-programma's
2. overzetten van analoge dv-bandjes (camcorder) naar digitaal.

Ik lees overal dat de combinatie met KPN voor veel problemen zorgt.

Kan iemand mij uitleggen of er eenvoudige mogelijkheden zijn, of dat ik hiervoor beter kan overstappen naar Ziggo.

Dank.
 
Henk2304
Een DVD-recorder heeft meestal een COAX-aansluting voor het opnemen van analoge TV-programma's. Dat gaat niet lukken met Digitenne. Als je een losse Digitennedecoder hebt, kun je vaak wel de SCART-aansluiting koppelen aan de SCART-aansluiting van je DVD-recorder. Maar dan nog kun je alleen opnemen wat er op dat moment door de decoder getoond wordt en worden timeropnames een hele klus.
Maar jij hebt een insteekkaart (voor in je TV) en daarmee komt het digitale signaal direct op je TV binnen en heb je geen analoog signaal. Sommige TV's hebben niet alleen een SCART-in maar ook een SCART-uit en als jouw TV dat ook heeft kun je op die manier nog opnames maken, maar ook dan blijven timeropnames een klus.
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN digitenne (met insteekkaart) en dvd-recorder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Digitenne Algemeen : 2 22 nov 2016
EPG Digitenne loopt achter KPN Televisie Storing : 2 29 jan 2016
Geluid niet stabiel bij digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 21 dec 2015
digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 4 14 mrt 2015
Verbinding met dvd recorder Hardware instellingen : 4 19 mei 2014
Advertentie