obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
nokia en expria 780
novec
Ik heb sinds kort een Nokia N8. Die krijgt direct verbinding met de Experia Box 780. MAAR ik kan niet surfen.
Als ik dit forum lees is het een veel voorkomend probleem met bepaalde Nokia telefoons.
Overigens heb ik met al mijn andere telefoons, waaronder een Nokia Lumia en N900, geen probleem met de Experia 780

Is KPN normaliter bereid dit probleem op te lossen door mij een andere Experia Box te leveren?
Ik lees dat het de enige mogelijkheid is om het probleem op te lossen. (of de N8 de deur uit natuurlijk).

Bovendien zijn de meeste posts met betrekking tot onderwerp een jaar oud. Ik vraag me af of er inmiddels een andere oplossing is. weet iemand die dan lees ik het graag hier.

Dank
 
Henk2304
Ik ben bang dat het niet kunnen koppelen van niet-ondersteunde WiFi-apparaten geen reden is om je EB te laten vervangen, tenzij je de N8 in een KPN-winkel met een KPN-abo hebt aangeschaft met het uitdrukkelijke voorbehoud dat de N8 via je EB zou moeten kunnen internetten. Wellicht zijn er andere redenen (b.v. stabiliteit, dat hielp bij mij goed, want dat kunnen ze centraal uitlezen) waarmee je KPN kunt bewegen tot het vervangen van je EB. Een duurder abo met een hogere snelheid (en dus waarschijnlijk VDSL) kan ook helpenWink

BTW hier ook een Nokia Lumia 800 en twee Nokia's C6-00 zonder problemen. Heb je al een firmwareupdate van je N8 gedaan (als die er is)?
L8r, Henk
 
novec
Dank voor je antwoord Henk,

Ik heb inderdaad de N8 helemaal schoongemaakt en van alle laatst software voorzien en compleet schoon de koppeling laten maken. Koppelen gaat perfect hoor. Maar internet surfen Ho maar.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nokia en expria 780', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen reactie van gateway op Nokia en i-phone Eigen netwerk : 2 09 feb 2012
Mobiel internet op Nokia E71 werkt niet goed KPN Mobiel Internet : 1 13 jan 2012
Speedtouch 780 Experiabox & Nokia N97 Wifi Hardware firmware : 2 25 sep 2010
Nokia E75, WLAN connectie en Experiabox van kastje naar de muur WiFi : 15 31 jan 2010
Advertentie