obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Digitenne klacht
BillClinton
Reeds enkele jaren hebben wij een abonnement op Digitenne. Toen de zendmast in Smilde op 15 juli 2011 omviel, hadden wij (woonachtig in Emmen) geen signaal meer. Ter compensatie daarvan kregen we kort daarna televisie via het Internet (XS4ALL) door KPN aangeboden. Dit vonden wij een redelijk alternatief en hebben van het aanbod gebruik gemaakt. In december 2011 werd echter ook de televisie via het internet zonder kennisgeving abrupt door KPN afgekoppeld en kregen we dus helemaal geen signaal meer.
Omdat KPN in gebreke blijft voor wat betreft het leveren van welk signaal dan ook, zien wij geen reden meer om hiervoor te betalen. Daarom hebben we de automatische incasso van het abonnementsgeld in december laten terugboeken.
Ik heb op 5 januari 2012 een klacht bij KPN ingediend. KPN bleef ons echter bestoken met aanmaningen, die we uiteraard niet hebben betaald.
Vanmorgen ben ik gebeld door een medewerkster van KPN. Als we geen Digitenne meer wilden, moesten we (volgens haar) eerst opzeggen. Om gek van te worden. KPN koppelt je af en levert niets meer en dan moet de klant opzeggen om er van af te komen. Ik heb KPN de absurditeit van deze gang van zaken helaas niet kunnen uitleggen. Weer een negatieve ervaring met KPN, helaas ....ShockShock
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Digitenne klacht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Digitenne Algemeen : 2 22 nov 2016
EPG Digitenne loopt achter KPN Televisie Storing : 2 29 jan 2016
Geluid niet stabiel bij digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 21 dec 2015
klacht indienen Algemeen : 2 16 mei 2015
digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 4 14 mrt 2015
Advertentie