obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Opleveringsproblemen
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
experia box en wifi
silvia
goede morgen
Heb sinds 31.1.2012 internet, interactieve tv en bellen via de experia box.
Aansluiting via monteur geregeld.Box staat beneden, wifi op eerste etage op smart tv -met ingebouwde wifi- zwak signaal, geen ontvangst.
hoe kan ik dit oplossen. monteur gaf aan draadloze verbindingsadapter in de beurt van experia box insteken in stopcontact ,dan 2e draadloze verbindings adapter in de buurt bij de smart tv in stopcontact insteken en hierin een losse router aansluiten. Zou dit helpen ? graag advies voordat ik de draadloze verbindingsset aanschaf.

dank je wel.

grt
silvia
 
Henk2304
Ik kan op mijn EB de WiFi-signaalsterkte van de default middelbare sterkte naar maximaal zetten (is bij mij thuis niet nodig). Wellicht dat jij dat ook kunt?
L8r, Henk
 
silvia
Henk, dank je voor het meedenken.

Ik heb het probleem opgelost met een draadloze verbindingsset van KPN.
1 stuk in een stopkontakt dichtbij de EB ingestoken, nr 2 ingestoken in een stopkontakt bij de tv op de eerste etage en verbonden met de TV. Heb nu voldoende Wifi sterkte.



Hoe kan ik de default middelbare sterkte naar maximaal zetten ?

grt
en bvd

silvia
 
Henk2304
Euhh, de draadloze verbindingsset heeft niets met WiFi te maken. Het signaal van die dingen loopt via het 230V spanningsnet.

TV kijken via WiFi kan ook alleen maar op je computer.

Welk type ExperiaBox heb je?
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'experia box en wifi', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
WIFI mysterie Algemeen : 4 05 jan 2021
Nefit Easy icm KPN Experia box V9 Frequently Asked Questions : 9 05 nov 2020
Advertentie