obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Onbereikbaarheid website
Barteijk
Ik heb een probleem met online boeken van campings of evenementen. De desbetreffende website waar e.e.a over loopt wil maar niet starten. Het betreft vb5.virtueelboeken.nl Als de site gestart wordt zie je boven in het balkje dat jij ineens stopt met laden en niet verder gaat.
Ik heb een Imac 27 inch van 2 jaar oud. Ook op mij Ipad gebeurt hetzelfde. Ga ik met de Ipad naar mijn dochter of zoon (ieder met een andere provider) start de website gewoon op. Het heeft niets met instellingen van de Computer of Ipad te maken. Kan het liggen aan de routeer?
Ik heb een Experiobox ZXV 10 H220N. Wie kan mij helpen?

Met vriendelijke groet,
Bart
 
KaPteiN
Hier opent de site normaal. Je geeft zelf al aan dat het elders wel werkt.
Kijk eens in je experiabox bij de firewall instellingen. Zet deze om te testen eens uit.
Verhelpt dat het probleem, zet dan de firewall weer aan maar speel met de verschillende instellingen. Volgens mij was het iets met DDOS uitvinken.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Onbereikbaarheid website', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Inloggen via persoomlijk IP adres en specifieke website niet mogelijk KPN Internet Storing : 14 25 apr 2017
Eigen website onbereikbaar KPN Internet Storing : 6 21 apr 2014
Website onbereikaar KPN Internet Storing : 2 30 aug 2013
Probleem met website extern bekijken. Algemeen : 3 18 okt 2011
Problemen met de KPN website / MijnKPN Wat ontbreekt er op dit forum? : 3 24 nov 2010
Advertentie