obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
ITV KPN Glasvezel Draait met HOME PLUG al weken perfect
glasblazer
Wat gebeurt er, wat gebeurt er? Sinds enige tijd draait ITV probleemloos. Storingen die ik vanaf juli 2011 heb mogen ervaren lijken in een keer achterhaald. Komt het door de riante kerstverlichting die mijn huis nog steeds versiert, of is het zo dat de boel stabieler in Hilversum wordt aangestuurd. Andere KPN glasgebruikers die inmiddels ook stabiel probleemloos ITV kunnen kijken en opnemen. Heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat.
Jongens mij hoor je hopelijk voorlopig niet meer.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ITV KPN Glasvezel Draait met HOME PLUG al weken perfect', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 nov 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel en RT-N66U Eigen netwerk : 4 12 okt 2016
Geen dolby digital 5.1 via Glasvezel? Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 20 30 sep 2016
Advertentie