obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Draadloos printen
ChvdO
KPN Experia Box 2XV10 H220N
Graag wilde ik dat mijn computers (3x) draadloos via de experia box mijn draadloze HP Photosmart 4500 Series zou kunnen printen. Na inloggen op de experia box zie ik onder Network, de LAN tab de computers MAC adressen en IP addressen staan maar de HP printer staat er niet. Als ik daarna via WLAN de Access Control List raadpleeg staat daar niets vermeld. Met de Mode op Disable MAC ACL geselecteerd kan ik het MAC Address van de HP printer invoeren en op Add drukken. Hierna verschijnt het MAC address in de lijst. De printer blijft echter "off-line" en ik kan in het geheel niet printen. Als ik de mode verander in Enable MAC ACL dan ben ik de gehele internet verbinding kwijt en kan ik alleen via de reset knop op het modem de internet verbinding weer terug krijgen. Het IP address van de HP Printer is 192.168.1.101
Op welke wijze krijg ik de draadloze printer gekoppeld aan mijn PC's?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draadloos printen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
HEOS EN DRAADLOOS NETWERK Algemeen : 4 23 feb 2015
Glasvezel draadloos via Experiabox V8 waardeloos! KPN Glasvezel diensten : 2 04 mrt 2014
Kan geen verbinding maken via Draadloos internet KPN Internet Storing : 2 03 mrt 2013
Devolo draadloos met wifi aan experia Routers : 2 06 feb 2013
Advertentie