obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
Arcadyan ARV7519i haat 3DS
Koelebobes
Beste Mede Forum gebruikers.

Ik heb dus een 3DS en de nieuwe Mario Kart 7. Nu zou ik graag online willen spelen maar iedere keer als ik probeer een Lobby te joinen ( Ik zit al op het Nintendo Netwerk !!! ) zegt ie :

006-0612

Officiƫle verklaring ik zou niet dichtbij genoeg bij de router zitten !! Terwijl ik al op het netwerk zit. Ik kan gewoon browsen , E shoppen alles. Andere mensen zeggen dat ik de Firmware van de router moest updaten.
Reset knopje ingehouden nu draait ie :

Firmware Version : 01.01.213

Is er iemand met deze router, Of dit probleem. Want ik kan er niks op vinden. Is er iemand met een oplossing ?

Het probleem is bekend bij Nintendo en zit in alle Spellen verwerkt dus als je dit in andere games hebt gehad dan werkt die oplossing ook. !
 
Richh
Hier iemand met hetzelfde probleem. Ben er ook al een week mee aan het kloten maar nog totaal geen resultaat. Ik ben niet de enige die er mee zit, zo lopen op verschillende gamessites zoals Insidegamer en het forum van het tijdschrift NGamer een aantal fora. Klik hier voor een forum van NGamer

Ik had zelf de Experia Box SX551 van Siemens. Hiermee lukte het mij niet, ben hierop naar de KPN winkel toe geweest. De medewerker daar heb ik bovenstaand forum ook laten zien, en jammer genoeg kon hij me niet verder helpen. Een nieuwe router zou het wel moeten doen, deze moest ik telefonisch aanvragen.
Vandaag een nieuwe Arcadyan ARV7519 ontvangen, maar hier komt natuurlijk exact hetzelfde probleem op zetten.

Probleem ligt bij KPN. Je kan namelijk:
- GEEN dmz gebruiken
- GEEN draadjes open zetten om smurf/flood to host te vermijden
 
aquaboy11
Ik heb exact hetzelfde probleem, maar kpn zou het wel moeten ondersteunen. Kijk maar eens achterin het boekje van je experiabox bij bijlage H. Daar staat dat ze de volgende functies ondersteunen onder het tabje Security, Firewall and Control:
DMZ
Intrusion detection and prevention
Website url filtering
Ip and generic packet filtering
Real-time attack alert and logging

Ik neem binnenkort weer eens contact op om te vragen waarom er wel staat dat hij het kan maar we er geen toegang voor hebben.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Arcadyan ARV7519i haat 3DS', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
sip server arcadyan vgv7519 Eigen telefoon netwerk : 31 28 jun 2015
iRadio via AV Receiver met UTP gekoopeld aan eXperia Arcadyan box KPN Glasvezel diensten : 10 05 okt 2014
WIFI Arcadyan VGV7519 & Engenius ECB350 WiFi : 14 07 aug 2014
WIFI experiabox Arcadyan ARV7519 tablet werkt niet. WiFi : 1 25 jul 2014
Net 1 week Kpn Arcadyan ARV7519, Xbox live werkt nauwelijks.. KPN Internet Storing : 19 16 mei 2014
Advertentie