obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Opleveringsproblemen
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Oplevering glasvezel
PSYCHOJOHN
Hier ook weer een leuk probleem. XMSnet netjes mijn account opgezegd voor ik aansluiting had. Kpn zou het nu worden en overnemen. Moest nog wel gepatched worden. XMS gebeld hoe lang het duurt voor signaal van glasvezel af is. Nou, hooguit paar dagen. Donderdag eens bellen of mijn signaal er af is en dan maar weer KPN bellen. Snap dan niet waarom het zo lang moet duren voor ik aangesloten wordt (zie hier onder).
Vandaag Kpn gebeld over hoe lang gaat het duren voor ik aangesloten ben. Eerst call-center medewerker :"nou, gaat hooguit een paar dagen over heen". Ow, dat klinkt goed. Tweede call-center medewerker:"nou, dat kan wel een maand gaan duren". WTF Shock ? Misschien kan u langer bij uw huidige provider blijven ? Ze zien me al aankomen bij Ziggo. Natuurlijk mijnheer, dat doen we wel ff. Ik hoop dat er snel wat aan gedaan wordt en dat er snel een aansluiting komt. Zo, even mijn ongenoegen geuit en hoop dat er eens een keer wat goeds uit komt.Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Oplevering glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 nov 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel en RT-N66U Eigen netwerk : 4 12 okt 2016
Geen dolby digital 5.1 via Glasvezel? Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 20 30 sep 2016
Advertentie