obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
I-TV en Digitenne versus 2 x I-TV
Nijpels
Hallo, wij hebben al een tijdje interactieve TV waar we heel tevreden mee zijn. In mie van dit jaar hebben we voor bij onze dochter op haar kamer Digitenne aangeschaft zodat zij ook tv kon kijken.

In augustus las ik dat we gratis een 2e ontvanger voor I-TV konden aanschaffen. Dat willen we graag doen maar we zitten nog aan ons contract voor Digitenne vast.

Kunnen we hier een oplossing voor bedenken?

Ik heb deze vraag al eerder op het forum gesteld maar nog geen antwoord gehad.

Ik hoor het graag,

Groeten,
Claudia
 
Henk2304
Als ITV-abonnee heb je standaard recht op gratis Digitenne voor een tweede of derde toestel. Dus als je daar extra voor betaalt zou ik eens contact opnemen met de klantenservice.
Het is volgens mij een misverstand om te denken dat je recht hebt op een gratis tweede ontvanger; die kost € 4/mnd. Alleen bij een nieuw abo krijg je standaard twee ontvangers, maar ook daar kun je van de tweede ontvanger afzien en daarmee reductie op het maandbedrag krijgen.
Abonnees van Digitenne - ook als dat een gratis abo is via ITV - die last hebben van de problemen met de zendmast van Bovensmilde (zoals wij), kunnen (nog steeds?) een jaar lang gratis een tweede ITV-ontvanger krijgen. Na dat jaar moet je gewoon weer betalen.
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'I-TV en Digitenne versus 2 x I-TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Digitenne Algemeen : 2 22 nov 2016
EPG Digitenne loopt achter KPN Televisie Storing : 2 29 jan 2016
Geluid niet stabiel bij digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 21 dec 2015
digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 4 14 mrt 2015
digitenne twintuner Frequently Asked Questions : 2 17 mrt 2014
Advertentie