obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
opnemen op oude motorala vip1960
schrodem
Sinds 3 dagen hebben wij voor boven een tweede ITV ontvanger. Dit is een Motorola VIP1963.
beneden hebben we nog een oude harddiskrecorder (Motorola VIP1960).
Sinds het aansluiten van de nieuwe ontvanger kan ik niet meer opnemen op mijn oude ontvanger,
krijgen dan de melding dat je naar de zender van opname moet gaan.
De essentie van opnemen van de ene zender en kijken naar de andere is weg.
Na het afsluiten van opnamepakket lukt het nog niet met de oude recorder...

zijn er meer mensen bekend met deze klacht?
 
johan_bianca
Hoi, ik heb zojuist kpn glasvezel aangevraagt en kreeg ook te horen dat de vip1960 niet meer gebruikt kon worden, ik zei; nou mooi is dat, die heb ik zelf 2 jaar geleden gekocht bij jullie. Nu worden de harddisken niet meer gebruikt en gaat het opnemen van 6 zenders tegelijk (met de nieuwe ontvangers) via de server van kpn. Je moet even contact opnemen met kpn en je serienummer doorgeven van de vip1960 met harddisk erin, deze kunnen ze dan van je ADSL-platform porteren naar de glasvezel kant en zou die (volgens zeggen) weer werken en kunnen opnemen! (hoop dat dit het is voor jullie)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opnemen op oude motorala vip1960', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 1 12 aug 2016
Opnemen met teletekst Helpdesk : 2 21 okt 2015
Na opnemen telefoon niets te horen KPN Telefonie Storing : 6 06 feb 2015
motorola vip1960 Hardware instellingen : 1 04 nov 2014
Advertentie