Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Probleem centreren webpagina Homepage
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hucacim |
Geplaatst op 18 October 2011, 11:58
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 18 Oct 2011 |
De afgelopen dagen heb ik met Publisher 2007 mijn website vernieuwd. Dat was niet makkelijk... Ik kreeg problemen met hyperlinks die niet werkten en pagina's die aan de linkerkant stonden. Het hyperlink probleem heb ik zelf opgelost door te blijven zoeken naar mogelijke oorzaken. Het probleem met het centreren van de pagina's heb ik echter maar kunnen oplossen voor drie pagina's. De overige twee pagina's staan nog steeds aan de linkerkant Op internet vond ik dat je moet veranderen in | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Als ik dit in Publisher 2007 doe met HTML-codefragment invoeren dan werkt het niet. Als ik echter inlog op https://cscmail.kpnmail.nl/Kpn/ManageHomePage.aspx kan ik de afzonderlijke pagina's bewerken met de editor. Bij twee pagina's krijg ik echter het bericht dat het document maar 60000 tekens mag hebben als ik de bovenstaande verandering wil opslaan. Deze twee pagina's hebben een grootte van 70,30 en 88,65 KB terwijl de andere pagina's onder de 60 KB zitten. Ik durf echter niet zomaar wat HTML regels te verwijderen. Heb daarvoor niet voldoende kennis. Wie weet er een oplossing voor mijn probleem??? O ja, mijn website vind je op www.meertensconsult.nl Alvast bedankt, Hucacim Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 18 2011 13:51:02: Intussen zelf het probleem al opgelost via http://seniorennet.nl/forum/viewtopic.php?p=2650321&sid=334531abb52208935055d1ee1e3da5d7 Blijkbaar moet ik meteen in de seniorenhoek zoeken Ik heb gewoon de HTML-pagina's geopend met Kladblok en daarin de verandering van naar
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem centreren webpagina Homepage', te verwijzen!
Vergelijkbare onderwerpen
Advertentie
|