Onderwerp bekijken
Geen televisie, meld alles hier.
Experia box valt continue weg
|
|
Peter_Hommel |
Geplaatst op 24 September 2011, 11:50
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 24 Sep 2011 |
De box valt sinds donderdag 22/9 continue weg, om de 5 min. aan/uit. Dus geen TV, haperende telefoonlijn en af en toe internet. Probleem donderdag op 0900 0244 gemeld, is een klapperende Experia box. Ben 2 boxen, eer servicebezoek en 2 dagen verder en heb het probleem nog steeds. Wie weet er een oplossing of een list om de helpdesk goed in actie te krijgen. Mijn ticket staat open, maar weet niets van de status, waar, waneer of hoe. (dit bericht ook 2 keer in getikt omdat de verbinding wegviel) |
|
|
Noloony |
Geplaatst op 24 September 2011, 15:15
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 22 Sep 2011 |
ik zou eens binnen bellen en aangeven dat ze langs zijn geweest, vraag de helpdesk medewerker gewoon om in de ticket te kijken hoe het staat met het probleem. (de helpdesk moet in dat ticket kunnen kijken daar ben ik zeker van) |
|
|
Peter_Hommel |
Geplaatst op 24 September 2011, 17:13
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 24 Sep 2011 |
Ja ik heb al diverse mailen ingebeld, iedere keer een andere keuze (internet, telefonie of interactieve TV) Helpt niet, ze kunnen of willen niets. Slechte service daar! |
|
|
cuore verde |
Geplaatst op 26 September 2011, 23:16
|
Activiteit Berichten: 71 Lid sinds: 28 Dec 2010 |
Je moet iets specifieker zijn, vermeld het volgende voor een compleet beeld van jouw situatie. - wat is je abonnement en wat had je hiervoor. - waar is het modem geplaatst (max. 1.5m. van IsRa) - type kabel tussen isra en exp.box (U.t.p. cat.5) - type exp.box (Thomson, Arcadyan arv, ZTE) - status van de verbinding (typ in de adresbalk van Internet-browser; 192.168.2.254 en kijk of je ergens soortgelijke gegevens kunt vinden als in het voorbeeld) ............................................voorbeeld........................................................... Status: Configured Current Line Status --- SHOWTIME Link Type --- Interleave Path Trained Mode --- G.992.5 (ADSL2+) Data Rate: Upstream Downstream Actual Data Rate 1028 (Kbps.) 17655 (Kbps.) Attainable Rate 1223 (Kbps.) 19180 (Kbps.) Operation Data / Defect Indication: Operation Data Upstream Downstream Noise Margin 7.6 dB 6.0 dB Attenuation 6.3 dB 14.0 dB Indicator Name Upstream Downstream FEC Error 6 13521 CRC Error 0 12 HEC Error 0 57 ............................einde voorbeeld................................................. Als ik wat meer weet kan ik misschien helpen. Cuore verde.... |
|
|
jehuty88 |
Geplaatst op 08 October 2011, 21:05
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 08 Oct 2011 |
Geachte kpn gebruikers, Ik ook heb sinds een kleine week last van uitval soms na 10 min of na een paar uur van mijn zte ebox.Ik word er gek van.ik heb alles al geprobeerd kabels er uit soft reset, harde reset etc. daarvoor werkte alles perfekt. hier wat gegevens: Link Status Connected Showtime Start 0 days: 3 hrs: 47 min: 25 sec Modulation Type VDSL2 Actual Rate (Up/Down) 1258/10566 kbps Attainable Rate (Up/Down) 1280/12784 kbps Noise Margin (Up/Down) 6.1/5.9 dB Line Attenuation (Up/Down) 0/29.4 dB Output Power (Up/Down) 7.8/19 dBm Data Path (Up/Down) Interleaved/Interleaved Interleaving Delay (Up/Down) 8/16 ms INP (Up/Down) 2/8 symbols FEC (Up/Down) 9/65505 CRC (Up/Down) 1/0 TPS_TC G.993.2_Annex_K_PTM Profile 8b SSID Enable Enabled SSID Name Authentication Type WPA-PSK/WPA2-PSK Encryption Type TKIP+AES Packets Received/Bytes Received 17026/2692739 Packets Sent/Bytes Sent 22309/17957192 Error Packets Received 0 Error Packets Sent 662 Discarded Receiving Packets 0 Discarded Sending Packets 0 bij voorbaat dank |
|
|
bossa |
Geplaatst op 24 October 2011, 22:42
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 24 Oct 2011 |
En ook ik (ITV / bellen / internetklant) heb met zo'n uitvallende Experiabox te maken (ZTE). Om gek van te worden. Nu sinds vanavond een vervangend modem gekregen. Ben benieuwd. Ik mocht hierna pas weer aan de bel trekken. Morgen verder... |
|
|
field engineer |
Geplaatst op 10 December 2011, 16:46
|
Activiteit Berichten: 33 Lid sinds: 10 Dec 2011 |
de oude silver experia box is in sommige gevalen geschikt voor itv. meestal word er direct een nieuw modem geleverd, dit modem word / moet altijd bij het eerste isra punt opgehangen worden wegens signaal sterkte. tevens kan het wezen als dit allemaal goed is gedaan, dat de poort die gebruikt word defect is en dus voor een klapperen signaal zorgt |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Experia box valt continue weg', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Experia box reset naar oude instelling | Hardware instellingen | : 13 | 10 Oct 2021 |
Verbinding valt regelmatig weg | Algemeen | : 2 | 09 Feb 2021 |
Nefit Easy icm KPN Experia box V9 | Frequently Asked Questions | : 9 | 05 Nov 2020 |
WiFi valt weg | Algemeen | : 6 | 14 Jun 2020 |
Experia V10 main netwerk wifi probleem | WiFi | : 2 | 30 Sep 2019 |
Advertentie