Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
vaste telefonie
|
|
hwdemink |
Geplaatst op 19 September 2011, 19:43
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 19 Sep 2011 |
KPN heb ik sinds januari 2011 diverse malen verzocht mijn rekening/online wederom te activeren. Sinds begin maart 2011 heb ik elke keer gemeld dat ik in de USA was. Ze kwamen niet verder dan te stellen dat ik met mijn vaste nummer 0786743418 mij aan moest bellen. Dat ding stond 7000 km van mij vandaan. IK heb tweemaal de incasso terug gehaald en duidelijk gemaakt dat ik het geld over zou maken na dat mijn telefonoe kpn online weer werkte. Bij terugkomst op 4 september bleek mijn telefoon geblokkeerd te zijn. Ik heb een fax gestuurd met de mededeling dat ik het verschuldigde bedrag zal betalen indien mijn kpn online voor telefonie werkt en mijn telefoonaansluiting hersteld is. IK heb een email gestuurd met de vraag om mijn probleem op te lossen. Geen reaktie op fax noch email Vandaag KPN gebeld op 0104578321 en door de telefoniste werd ik keurig doorverbonden naar het betaalnummer. Dat doe ik dus niet. Tevens werd mij verteld dat mijn telefoonnummer niet meer beschikbaar zou zijn. Dus vandaag ook het abbonnementsgeld voor okt-nov teruggehaald. Ik wil nog steeds betalen voor mijn abbonement indien ik toegang krijg tot kpn online vaste telefonie, mijn telefoon weer werkt op het oude nummer. Binnenkort vertrek ik weer naar de USA en denk pas in november 2012 terug te komen. Dat kan dus nog leuk worden. Met vriendelijke groeten, Henk |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vaste telefonie', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Nummerbehoud vaste telefonie bij overstap van Pretium naar KPN | Algemeen | : 2 | 05 Jan 2019 |
Vaste telefoon DX800a | Hardware firmware | : 4 | 17 Mar 2018 |
vaste telefoonnummer verhuizen lukt niet | KPN Telefonie Storing | : 4 | 09 Feb 2016 |
analoge telefonie mogelijk met VDSL-modem? | KPN met eigen modem/router | : 10 | 19 Dec 2014 |
Vaste lijn telefoon niet bereikbaar. | Helpdesk | : 7 | 02 Mar 2013 |
Advertentie