obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
abonnenmentsnummer wijzigen motorola 1960
MBischoff
Ik heb een Motorola 1960 interactieve harddisk recorder overgenomen van iemand via marktplaats.
nu is het zo dat het abonnementsnummer van mij uiteraard niet overeenkomt met die gene waarvan ik hem overgenomen.


hoe kan ik mijn eigen abonnementsnummer met pincode in deze reciver krijgen, heb me gek gezocht, maar kan geen opties vinden.
wie kan mij wat tips geven?

alvast bedankt, groetjes,

Marcel
 
S1982
Beste Marcel,

Zonet heb ik het even uitgezocht aangezien ik ook het abonnementsnummer op motorola 1960 van kpn wilde wijzigen. Eigenlijk dien je de stappen te doorlopen die omschreven staan in de handleiding (online op kpn.nl te vinden: http://www.kpn.com/web/file?uuid=d1ec...de0a4a12ed en dan blz 85). Je dient het volgende te doen:

De tv ontvanger 1960 middels de knop op de achterkant even helemaal uitzetten.

Vervolgens tv en tvontvanger aanzetten

Wacht totdat het eerste plusje/sterretje op de display van de tvontvanger verschijnt en druk op menu

M08 verschijnt in het display van de tvontvanger

Op het menu dat verschijnt op je tv heb je nu de mogelijkheid om terug naar fabrieksinstellingen te selecteren, druk op ok en als het goed is is de tvontvager nu gereset.

Hoop dat het lukt! Groetjes S
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'abonnenmentsnummer wijzigen motorola 1960', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Reset EB V8 Motorola VIP1853 Helpdesk : 1 22 mei 2016
Motorola VIP 1963 upgrade TV-setup boxen : 2 18 jan 2015
Offline films kopieren Motorola VIP963 Hardware firmware : 3 23 dec 2014
motorola vip1960 Hardware instellingen : 1 04 nov 2014
tijd naar standby Motorola VIP 1963? Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 4 14 okt 2014
Advertentie