obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Onderwerp afdrukken
Welke snelheid kan ik behalen?
noni78
Hoi,

Ik ben toe aan sneller internet. Ik zit zo'n 1300 meter van de wijkcentrale.
Heb geïnformeerd in de KPN winkel en die knul maakt mij blij met glasvezel. Hij verteld mij dat ik gegarandeerd 40mb down en up kan krijgen. Ik heb mijn twijfels aangezien TOT de wijkcentrale glasvezel ligt en vanaf daar naar mijn huis het oude koper lijntje.
Voor dit pakket incl. digitale TV betaal ik dan €65.- p/m

Second opinion gevraagd via de 0900 hulplijn glasvezel bestellen. Deze man meld mij a.d.h.v. mijn postcode dat ik enkel KPN internet premium kan krijgen tot 40mb. Up snelheid is niet gelijk en veel minder.
Voor dit pakket incl. digitale TV betaal ik dan €56.- p/m

Sorry maar ik snap het nu niet meer Frown

Dit zijn zeer tegenstrijdige verhalen en ik zit nog steeds met mijn meest belangrijke vraag:

1. Heeft het zin om over te stappen naar KPN? Ik heb nu Telfort 20mb en haal 14mbps (1300 meter van de wijkcentrale)

Groet Nino
Gewijzigd door noni78 op 08 september 2011, 20:57
 
TokkieTokkie
telfort heeft ook VDSL (en dus sneller internet)
 
noni78
Telfort heeft internet max tot 40mb. Geinformeerd in de winkel maar niet beschikbaar op mijn postcode...
 
lumibrite2000
mooi laten zitten zo 14 mbs is vrij goed heb zelf kpn tot 20 mbs

normaal zou er 16 mbs ingestuurd moeten worden hier krijgen ze er vanuit de centrale max 10,5 in waarvan al 4 tot 5 naar de tv gaat en ik daadwerkelijk 2.80 overhoud op een draadloze internet verbinding.

Zeggen ze dat zij niet meer kunnen doen maar ik wel de volle mep moet betalen voor een 20 mbs verbinding , wat kunnen wij hieraan doen ???
gewoon alles zo laten en dan 10 euro minder betalen omdat we eigelijk een 1 tot 8 mbs verbinding overhouden zou eigelijk vrij reeel zijn ????
lumibrite2000 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
TokkieTokkie
Abbo terug laten zetten naar 8 mb, tv gaat daar alleen vanaf als er niet meer ruimte is bovenop die 8 mb.

Dus 8mb abbo + 4 mb (tv) = 12 mb.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Welke snelheid kan ik behalen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
V12 modem en nordVPN Snelheid Snelheid : 3 22 apr 2023
Snelheid op PC Snelheid : 8 15 mei 2019
Snelheid plotseling te laag KPN Internet Storing : 7 18 jan 2018
Snelheid internet Snelheid : 3 20 aug 2017
Wat is de maximale snelheid op 4G internet? KPN Buitengebied Snelheid : 1 04 mei 2017
Advertentie