obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Snelheid internet
jacobus57
Ik heb recht op 80 MB snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dit nou zo maar
 
Cappo

Quote

jacobus57 schreef:

Ik heb recht op 80 MB snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dit nou zo maar

Recht is een ander verhaal ik weet niet welk abonnement jij hebt maar de snelheid van een abonnement is TOT de max wat je afgesloten hebt.
Er is een minimum van wat je zou moeten krijgen en de maximum snelheid is afhankelijk van hoe ver je van de centrale of straatkast woont en uiteraard je eigen configuratie en hoe je thuis aangesloten bent.
Dus een abonnement wat je afsluit is altijd TOT een maximum van je abonnement en TOT kan in de praktijk behoorlijk varieren.
 
eogcnlGhost
Zo te zien heeft jacobus een 80 Mbit abbo.

Gegevens van zijn wijkcentrale:
Lijn: Koper
Verbinding: DSL
Max snelheid 111 Mbit/s
Max snelheid pair bonding: 222Mbit/s
Beschikbaar abbo: 40, 80 en 100Mbit
Upgrade: Voltooid
Adres wijkcentrale: Vergtweg 85
Soort centrale: straat kast, grijs, dubbel deurs
Code centrale: Zbm-AAK (vernieuwd van centrale Zbm-C, Witstraat 1)
Glasvezel: Niet aanwezig

Berekening van de maximale snelheid op 80Mbit/s is 10MB/s.

Heb je iTV, elke iTV decoder die aangesloten staat op je Experiabox snoept ook een beetje van je MB's af.
Wil je echt je snelheid testen, haal de iTV kastjes los van je Experiabox en download een 1000.bin file KLIK MIJ (dit is een directe download link).

Een speedtest is alleen voor een indicatie van de lijn snelheid, maar niet om de daadwerkelijke download snelheid naar je PC te kunnen testen.
Kom je met het downloaden niet in de buurt van de 10MB/s dan kan het ook nog aan de configuratie van je netwerk, PC, Experiabox, WiFi liggen.

Ik hoop dat deze hokus pokus je iets verder brengt dan dat je was.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
V12 modem en nordVPN Snelheid Snelheid : 3 22 apr 2023
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Snelheid op PC Snelheid : 8 15 mei 2019
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Advertentie