obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Te weinig bandbreedte
I Beuse
Hallo,

Ik ben vandaag nieuw op dit forum.
Ik heb sinds 15-6 interactrieve t.v. (naast vaste telefoon en internet) met harddisc 1603.
Tot gisteren geen enkel probleem: ene net kijken, andere net opnemen. Zoals het hoort toch?
Sinds gisteren lukt dat niet meer en krijg ik de mededeling op m'n t.v. dat dit niet meer kan.
Na allerlei dingen opgeozht te hebben op de asite van KPN en zelfs de fabrieksinstellingen opnieuw te hebben ingevoerd, geen postief resultaat.
Vandaag dus bellen met de technische ondersteunig van KPN.
Hun verhaal: ik heb INEENS?? niet voldoende bandbreedte en daarom wordt het opnemen automatisch uitgeschakeld!!!
Hun oplossing: schaf een nieuw pakket aan dat KPN per 1-7-2011 op de markt brengt: het Opnemen pakket.
Kosten slechts 1 euro meer, maar daar gaat het nietom.
Uiteeindelijk heb ik dit dus moeten doen, anders heb ik niets aan mijn aangeschafte recorder.
Heeft iemand wel eens gehoord dat bandbreedtes spontaan niet meer voldoen??

Enfin, na 37 minuten aan de telewfoon te hebben gezeten, dus nu toch het andere pakket, maar ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat het wel heel toevallig is.
KPN zou je toch voroaf moeten informeren dat dit KAN gebeuren.
Ik woon niet op een afgelegen boerderij of zo, maar grewoon midden in een stad met 80.000 inwoners onder de rook van Amsterdam.

Ben ik nu belazerd of niet?Frown

Groet
I.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Te weinig bandbreedte', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Opstartperikelen? Audio out of Sync en te lage bandbreedte Opleveringsproblemen : 39 09 nov 2010
snelheid / bandbreedte veel te traag / laag Snelheid : 24 11 sep 2010
KPN: Veel beloven weinig geven Algemeen : 2 01 aug 2010
Probleem met bandbreedte KPN Televisie Storing : 1 01 aug 2009
Storing IP TV onvoldoende bandbreedte KPN Internet Storing : 1 27 mrt 2008
Advertentie