obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
KPN: Veel beloven weinig geven
Bren
*

Een snelheidsverhoging van 3000 naar 8000 MB.
Was dàt even fijn: Met de nadruk op was.

Mijn snelheid die voor de aanpassing zelfs hoger lag dan 3000, bedroeg na de update plm. 7000 MB..

Nu na 3 maanden zakte vorige week de snelheid weg naar zo`n 3400, constante uitval van telefonie en internet.
Helpdesk gebeld: Vriendelijke behulpzame meneer vertelde mij dat er in de centrale in mijn wijk metingen werden gedaan
om te kijken naar de best haalbare snelheid.
In een paar dagen moest alles voor elkaar zijn en zoniet moest ik donderdag 29 juli maar weer eens bellen:
mogelijk kon men mij dan op een andere centrale aansluiten.

Dus vandaag gebeld: de dame in kwestie zei dat overzetten naar een andere centrale geen optie was.
Bovendien zou het contract met KPN inhouden dat een snelheid moest worden gehaald die tussen de 3000 MB
en 8000MB ligt. Dat lijkt mij een supersmoes want bij zoveel vrijblijvendheid kan de KPN ook een snelheid tussen de 3000
en 100.000 MB propageren.

In ieder geval blijft mijn snelheid beduidend achter op de beloofde 8000 en op de na de update 3 maanden lang gehaalde 7000 MB
Conclusie: DE KPN maakt niet waar wat zij belooft. Reden om uit te kijken naar een andere provider.


De snelheden gemeten bij 3 verschillende speedtests zijn:

KPN 4,56Mbps
Speedtest.nl 4,88Mbps
Numion Speed 4,95 MB

Gewijzigd door Bren op 29 juli 2010, 17:08
 
Bren
Beste Knol,

Bedankt voor je tip. Misschien komt ie volgende keer van pas.
Mijn internet loopt weer als een trein na mijn laatste telefoontje.
Download= 6996 KBits/s
Upload =873 KBits/sec
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN: Veel beloven weinig geven', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Actual rate hoog, speedtest veel minder Snelheid : 1 08 okt 2014
KPN streams nog steeds veel te laag. KPN Glasvezel diensten : 2 04 okt 2013
ip camera een vast ip adres geven in H220 Algemeen : 6 23 aug 2012
Geen analoge telefoon meer , wel veel langzamer internet. KPN Telefonie Storing : 1 08 dec 2011
Te weinig bandbreedte Algemeen : 1 06 sep 2011
Advertentie