obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
EPG Tijd -2 uur
Duikertjes
De tijd in mijn gids staat op -2 uur (dus om 14:00 uur staat de EPG op 12:00 uur). Erg vervelend als je bepaalde programma's/uitzendingen zoekt omdat je constant moet "omrekenen". Ben ik de enige met dit probleem? Of is dit een bekent/algemeen probleem? En zo ja, weet iemand hoe het op te lossen? Alvast bedankt.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 04 2011 18:55:01:
Vandaag toch maar eens gebeld (omdat ik hier geen antwoord kreeg). Nog voor ik een operator ad lijn kreeg was het advies om de mbv de knop op de achterkant de HD-speler te resetten. Nu zit er op de Motorola geen knop op de achterkant, dus gewoon even de stekker er een paar minuten uit. En ja hoor, Bij het opstarten was de tijd in de gids correct.
Gewijzigd door Duikertjes op 04 september 2011, 18:55
 
boekbros
Heb ik ook gehad, toen ik na de vakantie de stekker er in deed, kreeg ik ook 2 uur verschil. Na een harde reset stond de tijd weer goed.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'EPG Tijd -2 uur', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tijd naar standby Motorola VIP 1963? Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 4 14 okt 2014
instellen datum/tijd Hardware instellingen : 2 25 aug 2014
wifi tijd schakelaar Algemeen : 2 30 aug 2012
Thomson TG787v poort sluit na bepaalde tijd Eigen netwerk : 1 14 feb 2011
Tips and tricks: tijd instellen Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 4 29 dec 2010
Advertentie