obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
interactieve tv probleem
sannie0703
Sinds vorige week hebben we problemen met de interactieve tv. Ondertussen al 4x gebeld met KPN ( het loopt al aardig in de kosten!) en probleem nog steeds niet opgelost.
Probleem: De tv ontvanger start niet op, ja tot het 3e bolletje en blijft dan hangen, na resetten ( samen met kpn) modem en ontvanger ging het even goed, maar naar 10 minuten vloog de tv ontvanger weer op de stand "software downloaden en weer vast op 3e bolletje).
Vervolgens afgelopen dinsdag nieuwe tv ontvanger gekregen, maar zelfde probleem. Wel kreeg ik de mededeling dat de lijn instabiel was, maar dat dit na 3 nachten over zou moeten zijn.... Dus vandaag opnieuw geprobeerd, weer zelfde probleem opstarten tot het 3e bolletje, vervolgens weer (samen met kpn) alles gereset, zelfs iets gedaan met fabrieksinstellingen, maar nog geen tv. Morgen ontvang ik voor de 2e keer deze week een nieuwe tv ontvanger, maar ik geloof er ondertussen niet meer in dat het daaraan ligt, het ligt volgens mij aan de verbinding. Op de modem geeft IDtv steeds een knipperend lichtje als de boel weer vast staat.

Is er iemand die dit kan oplossen, ben nu al sinds zondag zonder tv, en ben de probeersels van resetten etc. meer dan zat. Met die tv ontvanger is niets mis, maar het zit hem echt of in de modem of de verbinding. Verder doen de telefoon en internet het prima, dus wie kan mij helpen?

m.vr.gr. een wanhopige sannie

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 23 2011 19:27:23:
Probleem is voor nu opgelost Smile, de nieuwe tv ontvanger, nr 2 deze week, is uiteindelijk door de opstartfase gekomen en doet het nu. Nou hoop ik echt dat het probleem nu echt is verholpen, anders plaats ik opnieuw een berichtje.
Gewijzigd door sannie0703 op 23 juli 2011, 19:27
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'interactieve tv probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
interactieve tv Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 16 feb 2017
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 feb 2017
Advertentie