obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Opleveringsproblemen
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Internet+bellen
ZeerOntevreden
Eindelijk Intenet+bellen abonnement besteld. Jarenlang apart ASDL en ISDN gehad, nu maar eens overschakelen tegen lagere kosten, moet simpel zijn, ... dacht ik.

Nieuw modem arriveerde vorige week. De apart ontvangen brief vertelde dat het abonnement per 1 juli zou ingaan. Vanochtend (3 juli) even aansluiten, morgen op vakantie....

Makkelijk: de "oude" experia box verwijderen, nieuwe aansluiten. Ai, geen groene lichtjes op "broadband", 5 minuten wachten....nog steeds niets, resettten helpt niet.

De helpdesk bellen. Tot mijn grote verbazing en irritatie is de toon van de meneer van KPN niet erg klantvriendelijk. Wat is het geval: KPN heeft een verkeerd modem opgestuurd (analoog modem ipv ISDN modem). Ok, foutje, kan gebeuren. "nieuw modem gaan we versturen" . "Maar ik ben morgen op vakantie en kan het dus niet snel aansluiten" vertelde ik. " Ja, als u niet binnen 2 weken het modem installeert, krijgt u een dubbele factuur voor deze maand" vertelde de onbeleefde meneer van de help-desk.

Ik: "hmm, wacht even: wie maakt hier de fout? , KPN toch? Ik ik wil daar niet de dupe van zijn". KPN:"Ja, we geven u toch twee weken de tijd om het aan te sluiten!! Ik: "dat is zo, maar ik ben op vakantie en door jullie fout krijg ik nu een dubbele factuur" . Na een herhaling van zetten: " ik zet u nu in de wacht". Na een aantal minuten niets gehoord te hebben, heb ik maar opgehangen.

Opnieuw gebeld, opnieuw door het keuzemenu, een andere meneer van de KPN aan de lijn. Het hele verhaal opnieuw uitgelegd. Gelukkig reageert deze meneer wat redelijker. Hij begrijpt mijn situatie :-) , kan er niets aan doen, raadt mij aan om bij terugkomst maar een nieuw modem te bestellen, en ja die dubbele factuur kan hij ook niets aan doen, die komt er....

Wat is hier aan te doen?
 
Banksy
Op vakantie gaan, terug komen, nieuwe modem laten bezorgen, bellen en door laten verbinden met factuur service, die waarschijnlijk niet moeilijk gaan doen om een coulance (geld terug).
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet+bellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Internet opeens trager KPN Internet Storing : 5 04 jan 2018
Advertentie