obey-robots.txt
22 November 2017, 11:57
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 38% [415 stemmen]
38% [415 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 62% [685 stemmen]
62% [685 stemmen]

Stemmen: 1101
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Internet+bellen

ZeerOntevreden
Eindelijk Intenet+bellen abonnement besteld. Jarenlang apart ASDL en ISDN gehad, nu maar eens overschakelen tegen lagere kosten, moet simpel zijn, ... dacht ik.

Nieuw modem arriveerde vorige week. De apart ontvangen brief vertelde dat het abonnement per 1 juli zou ingaan. Vanochtend (3 juli) even aansluiten, morgen op vakantie....

Makkelijk: de "oude" experia box verwijderen, nieuwe aansluiten. Ai, geen groene lichtjes op "broadband", 5 minuten wachten....nog steeds niets, resettten helpt niet.

De helpdesk bellen. Tot mijn grote verbazing en irritatie is de toon van de meneer van KPN niet erg klantvriendelijk. Wat is het geval: KPN heeft een verkeerd modem opgestuurd (analoog modem ipv ISDN modem). Ok, foutje, kan gebeuren. "nieuw modem gaan we versturen" . "Maar ik ben morgen op vakantie en kan het dus niet snel aansluiten" vertelde ik. " Ja, als u niet binnen 2 weken het modem installeert, krijgt u een dubbele factuur voor deze maand" vertelde de onbeleefde meneer van de help-desk.

Ik: "hmm, wacht even: wie maakt hier de fout? , KPN toch? Ik ik wil daar niet de dupe van zijn". KPN:"Ja, we geven u toch twee weken de tijd om het aan te sluiten!! Ik: "dat is zo, maar ik ben op vakantie en door jullie fout krijg ik nu een dubbele factuur" . Na een herhaling van zetten: " ik zet u nu in de wacht". Na een aantal minuten niets gehoord te hebben, heb ik maar opgehangen.

Opnieuw gebeld, opnieuw door het keuzemenu, een andere meneer van de KPN aan de lijn. Het hele verhaal opnieuw uitgelegd. Gelukkig reageert deze meneer wat redelijker. Hij begrijpt mijn situatie :-) , kan er niets aan doen, raadt mij aan om bij terugkomst maar een nieuw modem te bestellen, en ja die dubbele factuur kan hij ook niets aan doen, die komt er....

Wat is hier aan te doen?
 
Banksy
Op vakantie gaan, terug komen, nieuwe modem laten bezorgen, bellen en door laten verbinden met factuur service, die waarschijnlijk niet moeilijk gaan doen om een coulance (geld terug).
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet+bellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Snelheid internet Snelheid 3 20 augustus 2017, 14:02
Wat is de maximale snelheid op 4G internet? KPN Buitengebied Snelheid 1 04 mei 2017, 22:03
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk 2 10 maart 2017, 02:19
Storing internet en email KPN Internet Storing 2 16 februari 2017, 22:47
wel WiFi geen internet KPN Internet Storing 2 14 februari 2017, 16:32
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost< 5 mins
| KaPteiN01:25:44
| chefke11:33:20
| voorn02819:33:11
| omekees 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

28 oktober 2017, 14:16
Bij ADSL wel en bij glasvezel niet. ADSL adverteert met de maximaal haalbare snelheid.

20 augustus 2017, 09:17
Ik heb recht op 80 mb snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

20 augustus 2017, 09:15
Ik heb recht op 80 MB snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

30 juni 2017, 19:43
is het al bekend wanneer de HD opnames via de itv app te kijken zijn

29 juni 2017, 16:04
hallo is er ff hulp