obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Interactieve TV probleem
jamerson
Hoi allemaal,
Vanaf 1 mei mijn contract is afgelopen, belde ik de dode lijn(opzeggen) om te kijken of ze wat voor mij kunnen betekenen ,toen heeft de sexy lady aan de line wat aangeboden toen kies ik voor de premie-pakket , twee dagen later werd ik gebeld door KPN helpdesk dat de premi-pakket is niet haalbaar op mijn adress ,
dus ik terug gebeld naar KPN,Eindelijk kreeg ik mijn pakket terug naar Extra met korting van 10 euro ( 40 euro per maand),, dus dat heeft nu een 5 dagen gewerkt zonder problemen,
vandaag zag ik dat KPN heeft 61 euro gekaseert uit mijn rekening, toen beld ik om te kijken waarom is zo dat, toen dacht ik het gaat niet goed!!!
toen ik thuis kwam mijn vrouw zei de tv doet het niet, ik ging kijken F12 in de motorla,ik heb toen naar KPN gebeld vanuit mijn mobile telefoon! 1h50min toen had een aardig jogen aan de lijn,die heeft allees geprobeerd helaas waren wij uit of opties tot hij besloten heeft om dit te escaleren naar de 3e lijns support, hij zei dat ik vanavond gebeld zou worden tussen 8 een 10 pm,
helaas heeft niemand mij gebeld en nu heb ik geen TV,Geen internet,Geen telefoon, geen korting een geen gratis Draadloze Verbindingsset,
omdat wij een lang weekend hebben ik denk niemand gaat mij bellen! en dat ik geen gebruik van internet of TV kan maken,
kunnen jullie mij aub hier helpen?

bedankt en nog fijn weekend,
Gewijzigd door jamerson op 11 juni 2011, 00:11
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve TV probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
interactieve tv Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 16 feb 2017
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 feb 2017
Advertentie