obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Haperende telefoonverbinding/internet
samco
Ik heb al een tijdje last ( zeker al 2 maanden) van een haperende telefoonstem en een internetverbinding die wegvalt .
Het is ineens gekomen daarvoor nooit ergens last van gehad.
Als iemand mij belt hoor ik degene aan de andere kant van de lijn met haperingen.Degene aan de andere kant hoort mij luid en duidelijk zonder haperingen.
Al een nieuwe telefoonset aangeschaft maar dat geeft geen verandering.
Ook een vaste telefoon erop aangesloten maar dat geeft ook geen verbetering.

Dus wat ik begrijp is de uitgaande verbinding goed maar de inkomende verbinding slecht.
De internetverbinding valt ook regelmatig weg.
Wat kan ik hier nog aan doen????
 
Henk2304
Ik heb dit soort problemen in het verleden soms ook gehad. Steeds contact gezocht met de klantenservice die aan de gebruiksstatistieken konden zien dat er iets met mijn Experiabox niet goed was. Inmiddels heb ik in de loop der tijd al twee keer een nieuwe experiabox gehad en die doet het dan weer een tijdje goed, todat er weer b.v. een snelheidsverhoging (binnen het abo) wordt doorgevoerd en dan heb ik weer een tijdje problemen. Het laatste ruime half jaar of zo gaat het bij mij echter goed, hoewel ik sinds een aantal maanden ook iTV heb.
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Haperende telefoonverbinding/internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Internet opeens trager KPN Internet Storing : 5 04 jan 2018
Advertentie