obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Digitenne aansluiten op dvr-recorder lukt niet
umiak
Ben de hele dag aan het proberen digitenne aan te sluiten op mijn dvd-recorder Aristona Model 663.
Dit lukt echter nietSad
Digitenne aansluiten op tv ging wel goed.
Mijn tv heeft GEEN scartaansluiting maar wel S-videokabel en 3 tulpstekkers aansluiting (rood,wit,geel).
Op 1 of andere manier krijg ik het signaal niet te pakken van Digitenne.
De recorder heeft 2 scarts, s-video en 3 tulpaansluitingen.

Wie kan me helpen?
 
KPNwebcare1
De digitenne tuner sluit u aan op uw televisie en de dvd recorder op de digitenne tuner.
 
umiak

Quote

pdaas schreef:
De digitenne tuner sluit u aan op uw televisie en de dvd recorder op de digitenne tuner.
Begrijp ik wel hoorSmilemaar het werkt gewoon niet Angryligt het aan de svideo-aansluiting?
 
Anno

Quote

umiak schreef:
Ben de hele dag aan het proberen digitenne aan te sluiten op mijn dvd-recorder Aristona Model 663.
Dit lukt echter nietSad
Digitenne aansluiten op tv ging wel goed.
Mijn tv heeft GEEN scartaansluiting maar wel S-videokabel en 3 tulpstekkers aansluiting (rood,wit,geel).
Op 1 of andere manier krijg ik het signaal niet te pakken van Digitenne.
De recorder heeft 2 scarts, s-video en 3 tulpaansluitingen.

Wie kan me helpen?


Welke tuner heeft u? Een single of een twin? Wij hebben beide, en ook een derde met intern hard disk, en alleen met een single tuner is het vrijwel onmogelijk om een tv en dvd recorder aan te sluiten zonder "foefjes" en als uw tv dan ook al geen scart aansluiting heeft is het al helemaal lastig.

Mvgr Anno
 
umiak

Quote

Anno schreef:

Quote

umiak schreef:
Ben de hele dag aan het proberen digitenne aan te sluiten op mijn dvd-recorder Aristona Model 663.
Dit lukt echter nietSad
Digitenne aansluiten op tv ging wel goed.
Mijn tv heeft GEEN scartaansluiting maar wel S-videokabel en 3 tulpstekkers aansluiting (rood,wit,geel).
Op 1 of andere manier krijg ik het signaal niet te pakken van Digitenne.
De recorder heeft 2 scarts, s-video en 3 tulpaansluitingen.

Wie kan me helpen?


Welke tuner heeft u? Een single of een twin? Wij hebben beide, en ook een derde met intern hard disk, en alleen met een single tuner is het vrijwel onmogelijk om een tv en dvd recorder aan te sluiten zonder "foefjes" en als uw tv dan ook al geen scart aansluiting heeft is het al helemaal lastig.

Mvgr Anno


Ik heb de gewone Samsung van het starterspakket.Frown Nu heb ik gevraagd of ik die kon ruilen bij KPN voor de personal harddisk recorder van 160 gb, heb Digitenne nog maar een kleine 6 weken maar fatsoenlijk antwoord krijg ik dus nietAngry
Alleen dit :U kunt de extra tuner(s) huren en/of kopen. Voor het bestellen van een Single Tuner huurabonnement voor uw tweede of derde televisie verwijzen wij u naar de KPN Winkel...nou ja....dat vroeg ik niet....nu maar weer wachten of ze fatsoenlijk antwoord geven.

Intussen kan ik niets opnemenAngry
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Digitenne aansluiten op dvr-recorder lukt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
UTP kabel aansluiten op RJE inbouw doos Eigen netwerk : 7 16 dec 2018
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Advertentie