obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
LaCie Spacework externe HD
Bellefleur
Ik heb een KPN abo met siemens experiabox. Werkt goed wireless ook met printer. maar de Lacie Network space krijg ik niet communicerend via wifi met de laptop. Ondanks Lacie Network Assistant geen constante verbinding. Heb instellingen allemaal doorgenomen met LaCie en daar kan het eigenlijk niet meer aan liggen, Van KPN geen ondersteuning te krijgen, want LaCie en ik dacht dat het misschien aan de instellingen van experiabox ligt. Ze weten daar nog minder dan ik en dat is heus niet veel.

Is er hier iemand die deze combi wel werkend heeft, laptop wifi, LaCie met kabel aan experiabox? Zoja, hoe Angry

Omdat ik het ZAT ben denk ik aan andere externe HD voor opslag die wél draadloos werkt met experiabox en laptop. Wie heeft een dergelijke opstelling met welk apparaat wel werkend?

En kan ik eenvoudig gegevens van de ene LaCie eenvoudig overzetten naar een andere HD zonder gebruik te maken van het netwerk? Al zou ik maar de gegevens allemaal op de laptop hebben

Alvast bedankt voor het meedenken

Nel
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'LaCie Spacework externe HD', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Externe harde schijf aansluiten op de V10 KPN Nieuws : 17 02 okt 2016
usb poort experia v10 t.b.v. externe usb hard disc Algemeen : 11 18 okt 2015
Officedocumenten willen niet openen op externe disk Algemeen : 10 07 jan 2014
externe hardisk geeft storing KPN Experia Box (Arcadyan ARV7519) Frequently Asked Questions : 6 10 aug 2013
externe apparaten op de eaperia box Algemeen : 2 06 aug 2013
Advertentie