obey-robots.txt
27 Mei 2017, 00:39
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 37% [468 stemmen]
37% [468 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 63% [808 stemmen]
63% [808 stemmen]

Stemmen: 1277
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Onderwerp afdrukken

Glasvezel versus UPC

PietP
Ik ben sinds afgelopen vrijdag aangesloten op het KPN Glasvezelnet. Uiteraard waren er wat probleempjes rondom de bestelling en de afhandeling, maar ik kan niet anders zeggen dan dat de monteur uitstekend werk leverde en dat ik via de helpdesk snel en goed geholpen werd. Van iedere wijziging ontving ik netjes een bevestiging en gisteren vielen er zomaar 5 brieven van KPN op de mat waarin alle correcties ook nog eens per brief werden bevestigd.

Maar nu mijn vraag? Ik ben overgestapt op glasvezel omdat er de mogelijkheid voor was, het aanbod was niet onaantrekkelijk en het snelle internet waren voor mij redenen om het dan maar eens te proberen met KPN. Wel internet is snel (Iets minder snel dan beloofd, maar bij Zilver kom ik toch op 42mb)
Voor wat betreft HD-TV had ik een geweldige aansluitng bij UPC, nooit storing en een voortreffelijk beeld en dat valt me met de huidige aansluiting vies tegen.
Het beeld is redelijk scherp, maar voor mijn gevoel minder dan bij UPC, maar wat veel storender is, is het feit dat ik gemiddels per minuut 2 a 3 maal een "hik" in het beeld heb. Het beeld bevriest heel kort en gaat dan weer verder. Meestal alleen het beeld, maar soms hikt ook het geluid.

Ik heb twee decoders met Harddisk en beide hebben hetzelfde probleem, dus het zal niet aan de decoder liggen.

Het gebeurt bij alle uitzendingen, maar meer bij HD-tv en nog meer bij Uitzending gemist.

Is dit de ervaring van meer glasvezel aansluitingen?

Telefonisch al gemeld aan de helpdesk, die kon alleen maar adviseren de dcoders terug te brengen naar de fabrieksinstelleingen. dat heeft niet geholpen.

Nu de klacht dan maar per email gemeld aan de helpdesk, maar daar wordt niet op geantwoord.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen
 
PietP
Vanmorgen monteur langs geweest en probleem is verholpen. Bleek in het Glasvezelkastje te zitten. kastje vernieuwd, probleem opgelost.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel versus UPC', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router 2 08 maart 2017, 23:45
Experiabox V10 KPN Glasvezel en RT-N66U Eigen netwerk 4 12 oktober 2016, 18:15
Geen dolby digital 5.1 via Glasvezel? Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV 20 30 september 2016, 19:33
Verhuizing van glasvezel met KPN complet Helpdesk 4 07 september 2016, 10:09
Glasvezel + Airport Extreme KPN Glasvezel diensten 1 03 september 2016, 15:29
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN06:24:39
| eogcnlGhost07:07:45
| Cappo 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?

01 februari 2017, 12:18
V10 modem KPN Mijn poorten zijn opeens allemaal dicht!!

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215