obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
WAN-verbinding glasvezel
Cor453
Hallo iedereen!

Ik heb als een van de zovelen in Berkel en Rodenrijs een glasvezel verbinding. Op zich leuk en aardig, alleen jammer dat dat koper zo achterblijft.

Maar goed, daar gaat het nu niet om. Het gaat hierom:
Ik heb een (heel) klein serverparkje met wat servertjes staan.
Ik heb m'n thuisnetwerk.

Wat ik wil doen is dat ik 2 verschillende routers, dus die van de ExperiaBox (Thomson TG789vn) en nog een router (Linksys WRT54GL DD-WRT) koppel aan mijn FTU (fiber termination unit) in mijn meterkast.

Ik heb al geprobeerd om gewoon mijn Linksys aan mijn FTU te hangen, maar dat werkt niet bepaald.

Ik kan natuurlijk, zeg je nu misschien, gewoon mijn 2e router achter mijn EB hangen. Maar dat is nu juist het probleem: ik kan dan heel veel dingen niet zelf regelen.

Ik moet dus eigenlijk mijn Linksys NAAST mijn EB laten opereren. Is dat mogelijk, en zo ja: hoe?

Groet,
Cor453

P.S. Heeft iemand nog een schema wat aangeeft hoe KPN glasvezel werkt, qua modem en EB?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'WAN-verbinding glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 feb 2021
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
slechte wifi verbinding op 1 PC WiFi : 4 18 jan 2018
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 nov 2017
Advertentie