Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
iChat werkt niet
|
|
Triumph |
Geplaatst op 07 April 2011, 15:41
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 07 Apr 2011 |
Hallo, Vandaag is er Glasvezel geïnstalleerd bij mij. Ik was(plannet) en ben KPN gebruiker gebleven. Ik had ADSL met een Speedtocuh 546 Nu een Thomson TG789vn En ik krijg iChat niet meer werkend aan de gang, alleen tekst. Maar voor diverse klanten neem ik via iChat het scherm over en dat lukt nu voor geen meter meer. In de oude situatie geen probleem. Ik heb diverse dingen gezocht op internet en kom alleen maar tegen dat de "box" van de KPN dicht zit en je niet bv de firewall kunt uitschakelen. (Die mag van mij uit ik gebruik toch die van de Mac) Nu kwam ik op een ander Forum dit tegen: "Soortgelijke problemen hebben we kunnen oplossen met mensen die als "thuiswerkers" tegen problemen aan liepen. Bepaalde VPN verbindingen werkten niet via KPN, dus namens die mensen eens contact opgenomen met de 2e lijn van KPN Glasvezel. Zij konden de de poorten openen, en de problemen waren opgelost... Dusssssss ff zorgen dat je bij een 2e lijner terecht komt haha.." Weet iemand hiervan die mij verder kan helpen. Ik gebruik mac OS 10.6.7 iChat versie 5.0.3 Ik zit omhoog en verlies nu een deel van mijn inkomsten |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'iChat werkt niet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Mobielnummer UK wordt niet herkent | KPN Mobiel Storing | : 2 | 30 Apr 2022 |
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) | Algemeen | : 7 | 06 Mar 2021 |
Werkt opname? | Hardware instellingen | : 4 | 10 Sep 2019 |
Kan app niet meer gebruiken | Hardware instellingen | : 8 | 02 Dec 2018 |
Netflix niet op beide TV's | Hardware instellingen | : 10 | 14 Aug 2018 |
Advertentie