obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Tv op mobiel weg..ABO opzeggen een ramp!!
Rohui
Neemt u kennis van onderstaande reactie en u bent echt genezen van KPN
Een aardige attente brief van de directeur van KPN en dan weten de medwerkers dit beeld compleet om zeep te helpen,,,,,
kan het echt niet anders??
------------

-ook per brief verzonden-


Geachte heer, mevrouw,

Op 30 maart 2011 heeft u mij op de hoogtes gesteld van de mogelijkheid het abonnement op tel.nr. 06******** te beëindigen per 1 juni 2011.
Graag maak ik van deze mogelijkheid gebruik. Overigens werkte de tv op mobiel bij mij al meer dan een jaar niet.

Ik verzoek u bij deze mijn abonnement te beëindigen per 1 juni 2011 en nummerbehoud mogelijk te maken. Opdat de nieuwe provider e.e.a. kan regelen inzake nummerbehoud.

Graag ontvang ik van u een bevestiging van de beëindiging per 1 juni 2011 en tevens een bevestiging inzake het nummerbehoud en de daaraan verbonden procedure!!

...........

Bedankt voor uw e-mail, met betrekking tot opheffen van uw abonnement.

Helaas is het voor u nog niet mogelijk om uw abonnement per 01-06-2011op te laten heffen. Mobiel TV wordt per 01-06-2011 beeïndigd. Bij vroegtijdig opheffing komt u in aanmerking voor een afkoopsom, tevens dient u hiervoor contact op te nemen met de klantenservice via 1200 (gratis) en u wordt doorverbonden naar het betreffende afdeling.
Voor nummerbehoud naar een nieuwe Provider, dient u contact op te nemen met het betreffende Provider en wordt het voor u aangevraagd.

Heeft u nog andere vragen? Meer vragen en antwoorden vindt u op klantenservice Mobiel op kpn.com.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Rosa Immordino
Klantenservice KPN
 Klant 04/04/2011 03:54 NM

..........

Heeft u de vraag echt goed gelezen? Ik wil opzeggen per 01062011 precies wat u bevestigd. Hoe moeilijk wilt u het maken?
Graag alsnog een akkoord bevestiging. 1 van uw medewerkers heeft mij juist geadviseerd om het Zo te doen als ik heb gedaan.
................

Bedankt voor uw reactie.

Voor opheffing dient u contact op te nemen met de klantenservice via 1200 (gratis) en u wordt naar het betreffende afdeling doorverbonden. Helaas zie ik geen aantekening in het systeem omtrent uw opheffing per 01-06-2011 die door één van onze medewerkers u geadviseerd heeft.

Heeft u nog andere vragen? Meer vragen en antwoorden vindt u op klantenservice Mobiel op kpn.com.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Rosa Immordino
Klantenservice KPN
.............

Ongelooflijk. Uw medewerker zegt dat ik dit schriftelijk moet doen, en dat het niet anders kan. Doe ik dat en nu moet het weer telefonisch. Wat wilt u nu. Ik maak gewoon gebruik van het recht dat KPN mij nb schriftelijk meedeelt. Ik heb bij deze schriftelijk opgezegd per 010611 cf uw brief. Voor alle duidelijkheid het gaat niet om afkoop. 
Graag spoedige positieve bevestiging. Ander stuur ik deze correspondentie door naar fora en reactie op uw eigen persbericht inzake beëindiging  mobiele tv van KPN.

Waarom doet KPN zo moeilijk.? Ik begrijp er echt  niets van..
.............

Bedankt voor uw reactie.

U dient schriftelijk uw opheffing per brief aan te vragen en verstuurt u naar het volgende adres:

KPN Klantenreactie's
Postbus 13500
9700 EG Groningen.

Nogmaals per e-mail is het niet mogelijk om uw abonnement op te zeggen.

Excuses voor het ongemak.
"............

Dat heb ik dus ook al gedaan, zoals u kunt lezen in mijn eerste bericht. Ik wil iig dat u uw eerste reactie intrekt vanwege onzorgvuldig lezen en ten tweede uw excuses aanbiedt voor de verwarring die u met uw reacties creëert. 
Ik zal de directeur van KPN mobiel informeren over de ongelooflijk botte reacties nav zijn aardige attente schrijven inzake mobiel tv en de kosteloze beëindiging van abonnementen. 
En na drie telefoontjes nu u. 
Wees alstublieft iets zorgvuldiger met uw klanten,,,,

met vriendelijke groet,
Gewijzigd door Codemeister op 05 april 2011, 09:24
 
Codemeister
Ik heb je 06 even weggehaald.

OT: mocht je alsnog problemen hebben, zoals bijvoorbeeld een afkoopsom, dan kun je je probleem eventueel voorleggen aan de Geschillencommissie. Google daar even op!
 
Codemeister
Dubbelpost, deze gaat op slot.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tv op mobiel weg..ABO opzeggen een ramp!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
DVR benaderen met mobiel netwerk Hardware instellingen : 3 08 feb 2019
Mail versturen van mobiel wat van een ander provider is Algemeen : 3 20 aug 2017
Skype via KPN mobiel wifi WiFi : 6 23 jun 2015
ssh port 22 vanaf KPN mobiel internet KPN Mobiel Internet : 6 04 apr 2014
Verificatiefout met mobiel apparaat in eigen wifi netwerk WiFi : 9 17 mrt 2014
Advertentie