obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Kan maar een paar minuten terugspoelen (motorola 1963)
bkokkelmans
Hallo,
Ik heb sinds een paar weken de motorola 1963. werkt een stuk sneller dan de 1960 en is beduidend zachter qua geluid. Ik kan alleen niet terug spoelen. Hij pakt hooguit 3 minuten en dat was het dan. Met de 1960 kon ik tot een uur terugspoelen. Is dit een instelling of misschien een fout in de firmware?

graag hulp
 
Codemeister
Dit lijkt inderdaad op een hardwarematige fout. Heb nog geen posts gezien met soortgelijke problemen.
 
cuore verde
je kunt alleen maar terug spoelen als de decoder op 1 zender staat, m.a.w. als je tussendoor hebt gezapt kun maar terugspoelen tot het moment van inschakelen op deze zender. Heb je trouwens wel een HDD op de interactieve-receiver zitten. Ik heb zelf de ontvanger met interne voeding(die met die ventilator) en daarmee kan ik alleen terugspoelen als deze continue op dezelfde zender heeft gestaan.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan maar een paar minuten terugspoelen (motorola 1963)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe app KPN ITV blijft maar laden. KPN Glasvezel diensten : 7 28 apr 2018
Reset EB V8 Motorola VIP1853 Helpdesk : 1 22 mei 2016
Motorola VIP 1963 upgrade TV-setup boxen : 2 18 jan 2015
Offline films kopieren Motorola VIP963 Hardware firmware : 3 23 dec 2014
Toch maar hier vragen, qnap upnp Hardware instellingen : 2 08 nov 2014
Advertentie